Absolut Impact, det uppskattas. Jag har ju förstått att det går/kan/måste skojja till dem lite grannLite Rottweiler prylar is the shit
Det var någon som klistrat på alla rotthwiler grejer o bänkade ett par hp mindre än original

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Absolut Impact, det uppskattas. Jag har ju förstått att det går/kan/måste skojja till dem lite grannLite Rottweiler prylar is the shit
Kul att det blev av!Körde du den hem så kan du väl skriva om din upplevelse?
Det var någon som klistrat på alla rotthwiler grejer o bänkade ett par hp mindre än originaldetta fenomenet är dock inte så ovanligt med köpa/skruva på grejor oavsett fabrikat. Samma med fräna helsystem bänka original före o bänka efter tuning.. Många blir väldigt besvikna. Obs jag har egen bromsbänk och har sett ett antal besvikna ögon efter bänkning.
Tror bagingperformance.se bänkar direkt via Tuneecu, om du vill slippa en PCV vill säga.
Jag är själv lite småsugen och vill helst slippa montera PCV/piggyback.
Någon som har erfarenhet av båging? Triumphägare såväl som ktmägare?
Intressant moddlaren, det är ju trist om det inte ger valuta för pengarna men ibland så kan du ju vara så att det är körbarheten som blir den största förändringen som t.ex. mappa om för att få bort ryckighet vid låga hastigheter osv.
Chopperworks verkar verkar också kunna bänka utan piggyback - via Tuneboy om jag fattar rätt.
https://www.facebook.com/ChopperWorks.se
Just denna ktm med alla rotthwiler tillbehör finns i någon gammal tråd på sporthoj om just ktm
Halloj jag har precis beställt ett TuneECU-kit från eBay, nån som vet vilken mapp man ska skjuta in om man har Leovince pipor? Jag har en 2013 årsmodell. Jag har ej behov av mer effekt men vore skönt om man med ny mapp kunde få bort den ryckiga av/på gasen.
Halloj jag har precis beställt ett TuneECU-kit från eBay, nån som vet vilken mapp man ska skjuta in om man har Leovince pipor? Jag har en 2013 årsmodell. Jag har ej behov av mer effekt men vore skönt om man med ny mapp kunde få bort den ryckiga av/på gasen.
Har du moddat gasrullen något?
Finns en progressiv rulle med artikelnummer 69002021100.
Skulle snarare tro att det har att göra med mappning än okänslig gasrulle. En ännu större möjlighet är att läget förbättras om SAS plockas bort. Jag upplevde att det gjorde större skillnad för av/på-känslan än eventuella justeringar i mappningen.
Gjorde en märkbar skillnad för mig iom att det är mycket lättare att smyga på med gasen.
http://www.ktmsmt.com/viewtopic.php?t=3067
SASen märkte jag nog inget av alls map ryckighet. Då tror jag att sekundärspjällen påverkar mer vid avslag iaf? De var iofs redan bortplockade då jag köpte min.
Gör gasrullemodden istället för att köpa ny rulle! Superenkelt med ett lagom tjockt borr.
Kolla TPS också, och slack i kedjan.
Om du inte hill byta luftburken kan du skriva kort locken på sidan, det har jag gjort. Mer luft, mer poweeeeer
Skickat från min SM-N960F via Tapatalk
http://www.superduke.net/forum/viewtopic.php?f=5&t=20811Okey vad är TPS och vad ska man kolla med den? Har beställt ett TuneEcu-kit finns det nått man kan stänga av med det som får den att gå bättre?
http://www.superduke.net/forum/viewtopic.php?f=5&t=20811
Ladda ned modboken. Se längst ner i tråden ovan.
Skickat från min SM-N960F via Tapatalk
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |