Vet inte varför folk är så rädda för Aprilia, har haft en Dorsoduro 1200 och det är en grymt rolig hoj, kanske inte lika lekfull som en KTM men likförbannat en rolig hoj. Gå och provkör en ni kommer inte bli besvikna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Först! Grattis till en Kannon hojKorkad fråga Det är väl 16 drev i fram?? Vet inte vad du haft förr men det är ju en V-Twin! Går att göra en massa för att den ska gå Lite Mjukare
Men det kommer Aldrig (som tur är) att bli som en Rad fyra
DÅ har man köpt Helt fel Hoj.
Det är ju det som är Charmen med Smr,n. Man garvar o flinar Varje gång man kör denna oborstade Best..
Jag har nog gjort det mesta man kan göra för att få ut det mesta o Roliga ur denna Motor Pc-Kn Steg3 omdrevad (sas plug)samt Yoshimura carbon (slip-on) Bänkad o provat en Massa olika Mappningar Och ändå Känns den Sjukt Vild och Långt ifrån Snäll (=Tråkig) ...
Okej Vet att Dom Riktiga Smr-Boysen Spyr på min Löjliga Lilla kåpa Framstänka Samt Touring Limpan
Men va fan jag kör långt ibland och då gör dessa en djävulsk Skillnad..
oj vad jag skrev![]()
Först! Grattis till en Kannon hojKorkad fråga Det är väl 16 drev i fram?? Vet inte vad du haft förr men det är ju en V-Twin! Går att göra en massa för att den ska gå Lite Mjukare
Men det kommer Aldrig (som tur är) att bli som en Rad fyra
DÅ har man köpt Helt fel Hoj.
Det är ju det som är Charmen med Smr,n. Man garvar o flinar Varje gång man kör denna oborstade Best..
Jag har nog gjort det mesta man kan göra för att få ut det mesta o Roliga ur denna Motor Pc-Kn Steg3 omdrevad (sas plug)samt Yoshimura carbon (slip-on) Bänkad o provat en Massa olika Mappningar Och ändå Känns den Sjukt Vild och Långt ifrån Snäll (=Tråkig) ...
Okej Vet att Dom Riktiga Smr-Boysen Spyr på min Löjliga Lilla kåpa Framstänka Samt Touring Limpan
Men va fan jag kör långt ibland och då gör dessa en djävulsk Skillnad.. View attachment 406517 View attachment 406518 oj vad jag skrev![]()
Bumpar den här gamla tråden en aning.
Du verkar ju ha kittat din hoj för en och annan långkörning, så jag undrar om du har erfarenhet av några bra packväskor? Jag var ju, som mitt senaste inlägg visar, iväg på en sväng i Norge förra året och körde då med Biltemas packrulle. Den funkade helt okay, men det hade inte skadat med något som är lite mer modellanpassat. Dessutom hade det nog varit smidigt med två eller tre mindre väskor istället för en stor som man måste tömma helt för att komma åt det som ligger i botten.
Jag har också, precis som du, köpt touringsadeln till i år. Efter fyra långa dagar i sadeln på Norgeresan hade jag en sådan jävla träsmak i rövva att det kändes som väldigt väl investerade pengar.![]()
Finns saker på ktmshop. Orginalväskor som passar bra men billigt är det knappast. Kolla på Ebay också
I den första länken får du inga väskor bara ramen.
Den andra ser ju bra ut.
Jo kom på dom där Panniers Krauser Street bags E grymt snygga!
Men om dom är liknande KTMs power part väskor View attachment 416263 (min andra gamla hoj).
Så kan du lika gärna skita i dom för packa i dom suger
Men dom är ju snygga, Men Näää....![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |