frefeh
Två cylindrar är fler än en..
Voliá! Ser tajt ut på bilden men det räcker bra, ca 1,5 cm mellan dämp/lampa och Akra-rören blir ju som sagt inte särskilt varma.
Ser bra ut

bara hugga bort hela skylttjofräsen oxå

/Freddan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Voliá! Ser tajt ut på bilden men det räcker bra, ca 1,5 cm mellan dämp/lampa och Akra-rören blir ju som sagt inte särskilt varma.
Ser bra ut![]()
bara hugga bort hela skylttjofräsen oxå![]()
/Freddan
Finns här i tråden någon som kört upp på sin 950 Supermoto?
det är ju en klockren hoj å köra upp på..
den e ju lättkörd som få.![]()
Finns det kit för sånt? Vill inte gärna använda yxa/såg.
Jo, det var ett av skälen till att jag köpte den. Men jag fick just höra detta av ägaren av "min" körskola;
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=177461
Jo, det var ett av skälen till att jag köpte den. Men jag fick just höra detta av ägaren av "min" körskola;
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=177461
Har Road Bike t.ex. kraschpuckar och barkbusters/handtagsskydd? Tycker att svarta Acerbis som en kollega har ser schysst ut men är inte superpetig. Ska vara med aluram i alla fall och inte bara plast.
Svårt att lista ut vad de har från deras hemsida. Det ser mest ut som hoj + kläder på bilderna. Känns jobbigt att åka ända till Uppsala när Road Bike nästan är på vägen hem från jobbet.
ska inte vara några problem att köra upp på 950:n har 2 polare som kört upp på den.ena ä säve.den andre kommer jag inte ihåg vart det va men ingen sa nått om några vikt krav.
jag köpte barkbusters/handtagsskydd av märket team 10.700 spänn.ser hyfsade ut och överkomligt pris.
Har Road Bike t.ex. kraschpuckar och barkbusters/handtagsskydd? Tycker att svarta Acerbis som en kollega har ser schysst ut men är inte superpetig. Ska vara med aluram i alla fall och inte bara plast.
Svårt att lista ut vad de har från deras hemsida. Det ser mest ut som hoj + kläder på bilderna. Känns jobbigt att åka ända till Uppsala när Road Bike nästan är på vägen hem från jobbet.
Finns här i tråden någon som kört upp på sin 950 Supermoto?
Hur brett är ett styre på en sumo?
Konstig fråga kanske men jag funderar på att skaffa en till sommarn men har lite tight garage/föråds dörr.
82cm är styret. 90 med backspeglar.
Imorgon köper jag en 950 06'a![]()
Avis.Den vill jag prova om jag får.
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |