frefeh
Två cylindrar är fler än en..
Voliá! Ser tajt ut på bilden men det räcker bra, ca 1,5 cm mellan dämp/lampa och Akra-rören blir ju som sagt inte särskilt varma.
Ser bra ut
bara hugga bort hela skylttjofräsen oxå
/Freddan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Voliá! Ser tajt ut på bilden men det räcker bra, ca 1,5 cm mellan dämp/lampa och Akra-rören blir ju som sagt inte särskilt varma.
Ser bra ut![]()
bara hugga bort hela skylttjofräsen oxå![]()
/Freddan
Finns här i tråden någon som kört upp på sin 950 Supermoto?
det är ju en klockren hoj å köra upp på..
den e ju lättkörd som få.![]()
Finns det kit för sånt? Vill inte gärna använda yxa/såg.
Jo, det var ett av skälen till att jag köpte den. Men jag fick just höra detta av ägaren av "min" körskola;
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=177461
Jo, det var ett av skälen till att jag köpte den. Men jag fick just höra detta av ägaren av "min" körskola;
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=177461
Har Road Bike t.ex. kraschpuckar och barkbusters/handtagsskydd? Tycker att svarta Acerbis som en kollega har ser schysst ut men är inte superpetig. Ska vara med aluram i alla fall och inte bara plast.
Svårt att lista ut vad de har från deras hemsida. Det ser mest ut som hoj + kläder på bilderna. Känns jobbigt att åka ända till Uppsala när Road Bike nästan är på vägen hem från jobbet.
ska inte vara några problem att köra upp på 950:n har 2 polare som kört upp på den.ena ä säve.den andre kommer jag inte ihåg vart det va men ingen sa nått om några vikt krav.
jag köpte barkbusters/handtagsskydd av märket team 10.700 spänn.ser hyfsade ut och överkomligt pris.
Har Road Bike t.ex. kraschpuckar och barkbusters/handtagsskydd? Tycker att svarta Acerbis som en kollega har ser schysst ut men är inte superpetig. Ska vara med aluram i alla fall och inte bara plast.
Svårt att lista ut vad de har från deras hemsida. Det ser mest ut som hoj + kläder på bilderna. Känns jobbigt att åka ända till Uppsala när Road Bike nästan är på vägen hem från jobbet.
Finns här i tråden någon som kört upp på sin 950 Supermoto?
Voliá! Ser tajt ut på bilden men det räcker bra, ca 1,5 cm mellan dämp/lampa och Akra-rören blir ju som sagt inte särskilt varma.
Har Road Bike t.ex. kraschpuckar och barkbusters/handtagsskydd? Tycker att svarta Acerbis som en kollega har ser schysst ut men är inte superpetig. Ska vara med aluram i alla fall och inte bara plast.
Svårt att lista ut vad de har från deras hemsida. Det ser mest ut som hoj + kläder på bilderna. Känns jobbigt att åka ända till Uppsala när Road Bike nästan är på vägen hem från jobbet.
Hur brett är ett styre på en sumo?
Konstig fråga kanske men jag funderar på att skaffa en till sommarn men har lite tight garage/föråds dörr.
82cm är styret. 90 med backspeglar.

Imorgon köper jag en 950 06'a![]()
Avis.Den vill jag prova om jag får.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |