Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men varför köpa 990SM 09 för 110k när du kan köpa en ny 08:a för 89k med lika lång garanti å så e de ju samma hoj för dom ändra inget till 09?
klart mycke goare me insprut gentemot förknasare.
950SM-06 140mil 64k vs 990SM 08 ny 89k valet va ju rätt enkelt.
synd att lelles inte sålde 990SMR 08 ny för 89k när ja köpte min SM.
SMR:e ju mycket snyggare.

Vad skiljer -07rna från tidigare årsmodeller? Läst om fixad startmotor och ev. nått bekymmer med bakbromsen... något mer?
Utöver den upphottade grafiken/dekalerna då..
hemma snickrad tailtidy
Om ngn undrar så blinkar blinkersen i rätt hasighet, ett 8ohm motstånd på varje blinkers sida
Funderar på om jag skulle måla aluminium plåten svart, men har inte bestämt mej ännu![]()
japp efter övervägande ska jag göra det, och koppla ur dom röda LEDarna ur blinkersernaMåla svart tycker jag
smälter in bättre =)
hej nu har man bytt till sm,haft superduke innan men ville testa nåt annat.
grymt nöjd me min -06 så go o mjuk i fjädring mot suoerduken.
ska modda om den lite,andra drev,däck o utsmyckning![]()
hemma snickrad tailtidy
Om ngn undrar så blinkar blinkersen i rätt hasighet, ett 8ohm motstånd på varje blinkers sida
Funderar på om jag skulle måla aluminium plåten svart, men har inte bestämt mej ännu![]()

Riktigt begåvat
När man städar rava måste man ta bort öppningsfunktionen för sadeln då eller hur funkar det?![]()
tackar
lägger upp ny bild när jag lackat den svart!
Jag har faktiskt sparat låset och fästet som den sitter i under nr. plåten. Jag sågade alltså av plast shabraket stax under låset och snitsade till plasten som var kvar med vinkelslipen.


Någon som känner ägaren till denna?
http://www.blocket.se/lund/KTM_950_Supermoto_29338934.htm?ca=23_10&w=3
Det är fel telefonnummer i annonsen. Om ni vet rätt nummer så skicka det gärna som PM till mig.
Någon som känner ägaren till denna?
http://www.blocket.se/lund/KTM_950_Supermoto_29338934.htm?ca=23_10&w=3
Det är fel telefonnummer i annonsen. Om ni vet rätt nummer så skicka det gärna som PM till mig.
Haha vilket pangpris va![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |