KTM 790 Adventure

Vi kollar också på Enduristans grejer, ser riktigt bra ut:tummenupp

Relativt OT, men jag kan bekräfta att Enduristans grejer är riktigt bra. Har nu kört en säsong med deras Blizzard och är svårt nöjd, med allt från vattentäthet till hållbarhet (:crash ) till fastsättning på hojen. Kvalitet rakt igenom.
 
Relativt OT, men jag kan bekräfta att Enduristans grejer är riktigt bra. Har nu kört en säsong med deras Blizzard och är svårt nöjd, med allt från vattentäthet till hållbarhet (:crash ) till fastsättning på hojen. Kvalitet rakt igenom.

Inget OT alls, högst relevant!!! :)
 
Monterat R&D ruta som ska testas så fort jag orkar ta mig en tur.
Måste göra något med utseendet för nu ser det ut som en X-Kjell kåpa... sprayburk på insidan eller folieringen. Måste se hur hög den är när man är ute och kör bara!

523f2c9b4bc9a09bd4b0e2d4c079c92e.jpg
ae109221cf453c7ebabe13551f88bcda.jpg
 
Monterat R&D ruta som ska testas så fort jag orkar ta mig en tur.
Måste göra något med utseendet för nu ser det ut som en X-Kjell kåpa... sprayburk på insidan eller folieringen. Måste se hur hög den är när man är ute och kör bara!

523f2c9b4bc9a09bd4b0e2d4c079c92e.jpg
ae109221cf453c7ebabe13551f88bcda.jpg

Har du testat rutan ? Risken är att den orsakar kraftig turbulens runt skallen, vilket är olidligt i längden.
 
Har du testat rutan ? Risken är att den orsakar kraftig turbulens runt skallen, vilket är olidligt i längden.

Har kört med den och tycker den funkar bra.
Längd och sittställning kan påverka andras resultat såklart.

Ruskigt effektiv när det är regn och spray från bilar jämfört med originalet
 
Har kört med den och tycker den funkar bra.
Längd och sittställning kan påverka andras resultat såklart.

Ruskigt effektiv när det är regn och spray från bilar jämfört med originalet

Jag hade en Suzuki V-Strom för ett antal år sedan med den värsta av alla turbulenser :näsblod Slutade med att jag sålde hojen. Najs att det funkade bra för dig :)
 
Original har viss turbulens men inget som störde mig, åkte jag långt (50mil i ett svep) så lutade jag mig bara framåt lite och flytta bak arslet.
Har inte testat samma tripp med r/g rutan ännu.

För aktiv körning offroad är båda bra, nu med mer plats för GPS/telefon.

b95ca8367f1ea7eb3972c4ff51662da9.plist
 
Original har viss turbulens men inget som störde mig, åkte jag långt (50mil i ett svep) så lutade jag mig bara framåt lite och flytta bak arslet.
Har inte testat samma tripp med r/g rutan ännu.

För aktiv körning offroad är båda bra, nu med mer plats för GPS/telefon.

b95ca8367f1ea7eb3972c4ff51662da9.plist


Snyggt med svenska färgerna
 
Service bokat 1 juni och då ska även fixa problemet vid bakbromsen från återkallelsen fixas, tydligen var det inget som ska fixas omgående då reservdelar inte kan fås fram på så kort varsel. :näsblod
 
*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back
Top