suzuki125
Ny medlem
- Gick med
- 4 Dec 2008
- Ort
- Hbg
- Hoj
- KTM SMR690 -08, Suzuki 125cc 2T, hemmabyggd Honda CB125. GSXR750 - 96 SÅLD
Hej
Jag köpte för ett halvår sedan en 690 SMR (orangesvart) - 08
Jag sålde min sporthoj.
Jag är gammal crossförare och ville ha något busigt men med billigare försäkring osv.
Är helnöjd förutom en sak.
När man är ute och kör med folk blir det lite motorväg då och då.
"Varför köpte du en motard då dumhuvud!?"
Jag kör 90 % små vägar och kör mycket ute på landet och även grusväg.
Jag har bara en simpel fråga egentligen
Skulle man kunna dreva upp den ett hack så att det går att ligga på 110 utan att det känns som att man misshandlar motorn?
Eller skulle man tappa mycket power i den då och accet samt powerwheelis man kan göra på den
Hade nog tänkt dreva upp den ett hack men tänkte höra lite med er först.
Går hur bra som helst att ligga på 95/100
Men 105-110 känns det som att man väldigt gärna skulle vilja peta i en växel till som inte finns.
Ett litet hack bara
Mvh
Jag köpte för ett halvår sedan en 690 SMR (orangesvart) - 08
Jag sålde min sporthoj.
Jag är gammal crossförare och ville ha något busigt men med billigare försäkring osv.
Är helnöjd förutom en sak.
När man är ute och kör med folk blir det lite motorväg då och då.
"Varför köpte du en motard då dumhuvud!?"
Jag kör 90 % små vägar och kör mycket ute på landet och även grusväg.
Jag har bara en simpel fråga egentligen
Skulle man kunna dreva upp den ett hack så att det går att ligga på 110 utan att det känns som att man misshandlar motorn?
Eller skulle man tappa mycket power i den då och accet samt powerwheelis man kan göra på den
Hade nog tänkt dreva upp den ett hack men tänkte höra lite med er först.
Går hur bra som helst att ligga på 95/100
Men 105-110 känns det som att man väldigt gärna skulle vilja peta i en växel till som inte finns.
Ett litet hack bara
Mvh