Ktm 690 smc-r

Kylarvingar passar från äldre modell till etc smc r -13.
Men du får byta både den övre och den undre vingen samt kylar gallret.

Det går ringa, dom bits inte ;) :7peta

Tjena!

Hur mycket värderar ni en 690 smc-r 2012 som har gått lite över 700 mil till? Om vi säger att
hojen är i bra skick.

Känns som om man frågar väldigt mycket saker nu men det ä väll bara vintern och att man inte kan åka som gör en smått galen.:gnissla
Till frågan som lyder, vart kan man hitta korta broms och kopplingsgrepp som passar SMC-R för en billig peng? Letar och letar men hittar fan inget:(

Du hittar inte för att det finns knappt. Och de som finns är oförskämt dyra vi snackar 1000kr för ett grepp.
Asv grepp

Tjena!

Hur mycket värderar ni en 690 smc-r 2012 som har gått lite över 700 mil till? Om vi säger att
hojen är i bra skick.

Beror ju lite på utrustning(akra tex) och däck, men skulle säga emellan 60-65k privat. På firma får man nog räkna 65-70k. Våren närmar ju sig med, det trissar ju upp priset lite.

Nä gillar org mer men ska sätta en vit :tummenupp fan vad han lagt pengar på den hojen :kär hur går det för er andra lägg upp bilder :yoparty

Någon som åker bana och vet hur orginaldäcken är på bana? Värt att köra med dem eller dags att byta ut dem?
Har tidigare bara kört bana med sporthoj utrustad med Metzeler k3 däck som jag varit nöjd med.

Last edited:
Det har inte varit några problem för mig med orginaldäcken på bana så det är värt å testa. På min gamla SMC körde jag Dunlop Sportsmart och det funkade kanon på bana det med.

Någon som åker bana och vet hur orginaldäcken är på bana? Värt att köra med dem eller dags att byta ut dem?
Har tidigare bara kört bana med sporthoj utrustad med Metzeler k3 däck som jag varit nöjd med.

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025