jonte_jkpg
Medlem
tjena, ska rensa min bakdel på hojen till våren, tänkte kolla om ni har lite tips på t.ex. miniblinkers o sånt för att snygga till den lite 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

tjena, ska rensa min bakdel på hojen till våren, tänkte kolla om ni har lite tips på t.ex. miniblinkers o sånt för att snygga till den lite![]()
Har en smcr med wings och ktms öppnare luftburk med endurofiltret.
Verkstaden petade i evo 2 mappen.
Jag undrar vilken mapp som ger mest soppa evo2 eller akra mappen? Wings vill att man kör med akra mappen.
Vet inte om jag är riktigt nöjd.
Någon som vet skillnaden mellan dessa två?
Du kan ju snabbt kolla själv.
Ladda hem både och kör map compare så ser du svart på vitt.
Tack för tipset men vet tyvärr inte hur man gör. Har nada kunskap på detta
tjena, ska rensa min bakdel på hojen till våren, tänkte kolla om ni har lite tips på t.ex. miniblinkers o sånt för att snygga till den lite![]()
Hoppas inte evo2 mappen ligger i din hoj, den är gjord för en annan kam och pod filter.
Menar du evo1 så är den fetare än acra.
Om du är rädd för att kapa kablar, montera relä och försvåra ihopsättning av original så rekommenderar jag att du gör som jag. Nästan gratis,Enkelt,bra,nästan lagligt och i mitt tycke snyggttjena, ska rensa min bakdel på hojen till våren, tänkte kolla om ni har lite tips på t.ex. miniblinkers o sånt för att snygga till den lite![]()





:/ Tyvärr ligger evo 2 mappen i. enligt den auktoriserade verkstaden och rutinerad ktm kille i sthlm skulle hojen gå bättre med den mappen.
har dock inte åkt så mycket på den mappen ännu, men börjar bli lite orolig med alla svar.
känns som jag ska försöka få in en annan mapp.... frågan är om evo1 eller akra mappen ska in? vilken åker folket på?
jag kan inte vara ensam med wings dämparna och ett foam filter....


:/ Tyvärr ligger evo 2 mappen i. enligt den auktoriserade verkstaden och rutinerad ktm kille i sthlm skulle hojen gå bättre med den mappen.
har dock inte åkt så mycket på den mappen ännu, men börjar bli lite orolig med alla svar.
känns som jag ska försöka få in en annan mapp.... frågan är om evo1 eller akra mappen ska in? vilken åker folket på?
jag kan inte vara ensam med wings dämparna och ett foam filter....
Evo1 fungerar bra med dämpare & filter men säkert även akra mappen, allt utom evo2 skulle jag vilja påstå |
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |