Ktm 690, 2008 eller 2011`?

Enda skillnaden är att från 2010 så är det 750mils intervaller på servicen istället för 500.
 
Någon uppdatering har skett av insprutet. Om det har gett någon skillnad eller bara bättre pris på produkterna vet jag inte.

Slanglösa fälgar och vit färg är skillnaden.

Om det är bättre att köpa nytt eller begagnat är svårt att sia om. Köper du en bättre begagnad sparar du pengar. Köper du nytt så får du en ny hoj med allt vad det innebär.
 
750 mil service intervall istället för 500, men slanglösa fälgar är fanemig värt GULD, det tänker man inte på innan det är dags att byta däck :P
 
2010
- 750mil service intervall (pga av hårdare vevlager)
- Bättre fukttätning på hastighets mätaren
- Vita kåpor
- Slanglösa fälgar
 
Kan inte någon mer skriva att det även är slanglösa fälgar på 11:an.

Jag tror inte många förstår det efter tre inlägg..........................
:D:D:rolleyes::krama
 
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Richa blickar framåt mot 70 år i branschen

Bike var på plats på Richa ...

Back
Top