Ktm 690, 2008 eller 2011`?

Enda skillnaden är att från 2010 så är det 750mils intervaller på servicen istället för 500.
 
Någon uppdatering har skett av insprutet. Om det har gett någon skillnad eller bara bättre pris på produkterna vet jag inte.

Slanglösa fälgar och vit färg är skillnaden.

Om det är bättre att köpa nytt eller begagnat är svårt att sia om. Köper du en bättre begagnad sparar du pengar. Köper du nytt så får du en ny hoj med allt vad det innebär.
 
750 mil service intervall istället för 500, men slanglösa fälgar är fanemig värt GULD, det tänker man inte på innan det är dags att byta däck :P
 
2010
- 750mil service intervall (pga av hårdare vevlager)
- Bättre fukttätning på hastighets mätaren
- Vita kåpor
- Slanglösa fälgar
 
Kan inte någon mer skriva att det även är slanglösa fälgar på 11:an.

Jag tror inte många förstår det efter tre inlägg..........................
:D:D:rolleyes::krama
 
Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Back
Top