Det är svårt att kicka utan fungerande autodekomp. Jag skulle dock säga att det är väldigt överdiagnostiserat med utsliten autodekomp. Precis lika vanligt att någon har klåpat sig när de satt ihop grejerna. Av de LC4 jag felsökt pga problem med autodekompen har mer än 50% varit felaktig montering eller fel ventilspel. Tyvärr säljs inte autodekompringen lös utan bara kammen som helhet. Skulle det verkligen vara ringen så har jag sådana liggande på hyllan.
Jag bor tyvärr lite långt bort för att hjälpa dig lite smidigt men gå in på soe.se och leta upp Karl Hagenblad i Åby, han är en av få som skulle få skruva med mina grejer.
Jag bor tyvärr lite långt bort för att hjälpa dig lite smidigt men gå in på soe.se och leta upp Karl Hagenblad i Åby, han är en av få som skulle få skruva med mina grejer.






som kickar igång 660:n bara för att späda på det hela lite
finns det några pålitliga tyska sidor eller dyligt som du haft bra erfarenheter med, som inte levererar en banan till kamaxel? Den är ju ändå ganska kort, så om dom lyckas böja den ska det väl till en del våld...
Detta var på Hönö så vi hade ännu en start att se fram mot efter färjan. Roliga tider.