Ktm 625

Inte omöjligt men det är betydligt längre. Kolla på partsnr om du ser någon bild på fäste

Någon som vet om sidostödet från en 660 smc 2006 passar på en 625 sxc 2003?

Stödet på 660 smc 2006 är 415mm långt.. http://ktmshop.se/index.php?action=showParts&id=979&c=C065840306#partslist

Stödet på 625 sxc 2004 är 425mm långt... http://ktmshop.se/index.php?action=showParts&id=1200&c=C04586031#partslist

625 sxc 2003 enl. ktmshop.se har bara centralstöd.... Du får ta bort de för att sidostödet ska passa... Ett av hålen är samma.... Längden har nog mer me vilka hjul man har på hojen att göra....Längre stöd = 18/21" hjul.... Kortare = 17" hjul...

Då borde det passa, kollar på telefonen men fästet verkar ha samma partnumber.
Sitter motardhjul på just nu så gör ju inget att det är kortare då :)

Ja jo.... Har man bara sidostöd så saknar man centralstöd i vissa lägen å tvärt om om man bara har centralstöd... Men centarlstödet är störst fördel vid service å mek....

Tänkte hjälpa polaren att fixa nytt batteri till hans hoj.

Någon som vet vilka mått det ska vara? Eller ännu bättre, ett artikelnummer hos Biltema?

BraaAAAPppPP!

Någon som vet vilka mått det ska vara? Eller ännu bättre, ett artikelnummer hos Biltema?

BraaAAAPppPP!

Köpte för knapt en månad sen batteri till min (640) art: nr. 80256... 12v 9ah 150x85x115..
Fick bocka upp lilla kanten på plåten som ligger över batterit....

BraaAAAPppPP!
Köp inte biltemas batteri!

Jag har haft deras batterier till bilar och där är det en annan sak men det ja satte i ktmen är helt värdelöst, visst att det kostade 1/3 av priset för ett originalbatteri men ja ångrar mig varje gång jag sätter mig på hojen!

Även om ja underhållsladdar det så drar hojen ur det rätt snabbt!

Köp inte biltemas batteri!

Jag har haft deras batterier till bilar och där är det en annan sak men det ja satte i ktmen är helt värdelöst, visst att det kostade 1/3 av priset för ett originalbatteri men ja ångrar mig varje gång jag sätter mig på hojen!

Även om ja underhållsladdar det så drar hojen ur det rätt snabbt!

Är nog himla olika då, för jag har en hoj som köptes för 3 år sen me biltema batteri å funkar utan problem... Använder hojen inte så offta å har hittills inte ladda batterit....

Vad kör ni med för drevning på era 625or?
På min sitter det just nu 15/38 (på motardhjulen, 43 på endurohjulet)
Inte testat någon annan drevning så jag har inget att jämföra med så jag vet inte om det är bra eller dåligt.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT