Ktm 625

bakom framlampan.....tror jag.....:D

Tittade faktiskt där men det jag hittade såg alldeles för litet ut och hade endast två kablar som kom ut i från det.Relät till fläkten?
Blink relät ska väll vara tre pinnar på (en in två ut(hö..Vä))
Ska kika noggrannare i kväll.
 
Tittade faktiskt där men det jag hittade såg alldeles för litet ut och hade endast två kablar som kom ut i från det.Relät till fläkten?
Blink relät ska väll vara tre pinnar på (en in två ut(hö..Vä))
Ska kika noggrannare i kväll.

Nej, det är bara 2 pinnar på de där som sitter där original.
Har du ett med 3 pinnar skiter du helt sonika att koppla in den som blir över.
 
haha måste säga att de första sidorna är för roliga! :) hoppas att det fortsätter så, funkar som gonattsaga för mig! :)
sorry för ot
 
Om jag nu kör med 42 bak vad tycker du man ska ha för framdrev då?
Just det, vet du hur lång kedja man behöver?

jag kör 15 -40 och är nöjd, så har du ett 42 bak så kanske du borde ha ett 16.
Det är 17 - 40 original, men lite rappare vill man väl ha.

[Edit] oj, så snabb var jag
 
Är jag skiter i ofjädradvikt mm så jag kör med stål & det håller längre än alu tycker jag men ha bra kedja då!

En del tycker om stealth drev men de kostar satan.
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top