möttes av en stor oljepöl under hojen idag när jag skulle ut och köra, faaan![]()
what? Det där lät lite lagom drygt. Varifrån har det läckt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
möttes av en stor oljepöl under hojen idag när jag skulle ut och köra, faaan![]()
möttes av en stor oljepöl under hojen idag när jag skulle ut och köra, faaan![]()
har matte-tenta på fredag, så de hinns fan inte med..när åker du till sandlådan?Kör hit skiten så fixar vi det....
Mjo..jag vet faktiskt inte varifrån det har läckt. Orkade inte börja kolla på det idag.what? Det där lät lite lagom drygt. Varifrån har det läckt?
har matte-tenta på fredag, så de hinns fan inte med..när åker du till sandlådan?
Mjo..jag vet faktiskt inte varifrån det har läckt. Orkade inte börja kolla på det idag.
Jag hoppas dock att det typ är oljepluggen eller nått sånt som har krympt i kylan när jag körde för någon vecka sen. Pallar ju inte att det är någon packning som smällt.



har matte-tenta på fredag, så de hinns fan inte med..när åker du till sandlådan?
Mjo..jag vet faktiskt inte varifrån det har läckt. Orkade inte börja kolla på det idag.
Jag hoppas dock att det typ är oljepluggen eller nått sånt som har krympt i kylan när jag körde för någon vecka sen. Pallar ju inte att det är någon packning som smällt.
Var det 05orna som hade en cylinderfotspackning i papp?
Japp, men den är redan bytt på garantin![]()

Funderar på att dreva om hojen, nån som har nåt tips? vill inte tappa för mycke i toppfart då kommer jag bara börja grina när det blir längre transporter :S
Funderar på att dreva om hojen, nån som har nåt tips? vill inte tappa för mycke i toppfart då kommer jag bara börja grina när det blir längre transporter :S
jag kör med 15-40 min toppar ca 172
"ca 172"
Jag kör också 15-40. Jag tror inte du ska oroa dig över om hojen gör ca 172 eller 180... När kör man så fort? Om man inte gör det för att testa klart.
En annan sak:
... Nä nu får det vara nog. Körde en Passat 2,0 diesel turbo i tjänsten nu och jag tyckte att den pinnade på rätt bra. Nu får jag fan ta ut den gamle stål-hästen till helgen och inse att en Passat INTE är pigg! Man blir ju sjuk i huvudet över vintern. Jag förstår er, mer och mer, som kör dubbade endurohjul på vintern.

Hur ser trottelstoppet ut på våra hojar?
Vill kolla så att det verkligen är borta på min hoj![]()
Passat är bra bilar. Har en fyrkrafsar TDI Själv
![]()
Okej då i give up!
Är ju själv inte möe bättre kör volvo v40 2,0 utan turbo![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |