Ktm 525 vs Husaberg 650 vs Rxv 450

Är ju det att jag väger så mycket bara, jag kommer bara ha den till att köra på banor med för träning ingen tävling. Mest ha ett testa på bana år.

Med rätt fjädrar är din vikt inget problem på grönsaksnivå. Du skrev på soe.se också va?

Någon som visste vad jag har för axel diameter? Samt vart man ska köpa packboxar och skrapringar till framdämparen. mvh

Förlåt, klart jag kan gå ut och möta själv, dock väldigt grön inom allt som har med mc att göra. så vet inte riktigt vilka mått man ska ha, men mäter man på längden på lagret? eller längden mellan dämparbenen?

Förlåt, klart jag kan gå ut och möta själv, dock väldigt grön inom allt som har med mc att göra. så vet inte riktigt vilka mått man ska ha, men mäter man på längden på lagret? eller längden mellan dämparbenen?

Och så köper du husa-02 :hihi att åka till skolan med, förvisso så är du snart fullärd;)

Ladda hem en Parts manual till din hoj från Husaberg.se. Då kan du få fram artikelnr, sen är det bara att beställa från vilken Husa ÅF du helst behagar att nyttja.

• Gilla
Reaktioner: MaG
*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back