Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ninja Racer skrev:Har nån gammal bike där de testar motarder, har för mig att det står 56 hk, men jag vet inte om det är nått gjort med den eller.

Lunkan skrev:I BIKE nr:4 april -03 stod det att 520 hade 58 hästar(trim?) Men Yoon, du har väll ett Akra- helsystem på.....det ger väll lite extra...!!!
Den lät iaf riktigt fet![]()
OlleR skrev:62hk känns aldeles för mycke, isåfall äre säkert 70+ på husan i samma test...
Spelar iofs ingen roll, KTMen är ändå mer lättkörd, halvtaskiga förare som jag tjänar säkert väldigt mycke mer på det...
DB skrev:Ursäkta att jag inte har så bra koll, men vilka årsmodeller fanns KTM 520? Har jag fattat rätt om jag tror att den gjordes om till 525 från -03?
Är det stora skillnader på 520 / 525?
edit: det är exc modellen jag syftar på
Pasi skrev:520 fanns fram till -02.
525 från 03 - 05.
Samma motor, men uppdaterad fjädring på 525, framförallt framgaffeln som byttes från en 43 mm till 48 mm är den stora skillnaden mellan 520 och 525.
DB skrev:Tack ska du ha, men när kom 520:in då?
mada skrev:400/520 EXC kom 00. 520 är alltså exakt samma som 525, bara namnet skiljer.
03 kom dock en annan förgasare.
Vore för övrigt mkt intressant med dyno bilder på 520/525 med och utan akra och andra modifieringar. Har också fått intrycket att det var mer drag i 02 än senare modeller, ska man tro på Bikes uppgifter har effekten minskat varje år sen 02 dvs 04 har minst effekt av alla...
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |