Ktm 1290 s 2017-

899 stämmer över styret... Mätte över tanken å de är strax under 700 på R modellen..
Frågan är hur mycke de skiljer på R, S, T modellerna, för volymen på bensintanken skiljer...
Va är det för mått som är viktigast? Är de någon dörr öppning du tänker på?
Sen vet inte jag hur bredd måttet påverkas me koffertar...

Det är R-modellen jag är intresserad av så det är bra med den infon. Tanken är att få den genom en vanlig dörröppning, och då borde det inte vara några konstigheter. Jag får genom min Street Triple utan större problem som är drygt 900 mellan ändarna på speglarna :tummenupp

Det är R-modellen jag är intresserad av så det är bra med den infon. Tanken är att få den genom en vanlig dörröppning, och då borde det inte vara några konstigheter. Jag får genom min Street Triple utan större problem som är drygt 900 mellan ändarna på speglarna :tummenupp

Dåså, då behöver jag inte mäta min SA-S. Spring och köp nu, du kommer inte ångra dig. :fakta

Har en 2018 Super Adventure R till salu om någon är sugen.
Gått 1250 mil, powerpartsväskor från touratechruntom, QS, MSR, värmehandtag, extraljus, R + S-ruta, extra luftfilterskydd, Akra, orange handtagsskydd och större hasplåt. Står på TKC 70 som gått 200 mil. Originaldelar finns kvar.
Tänker mig 140k.

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back