Kritto hemma!

Läskigt men tyvärr inte så ovanligt som man vill att det skall vara vad jag förstått.

Håller alla tummar och tår jag har för att det skall bli bättre för Kritto nu efter den här operationen. :tummenupp

Han hade tur som inte blev fakturerad för slangbiten iaf...

Hoppas det blir bra nu :)

Man kan ju tycka att all utrustning borde räknas in eftersom, men det är ju bara jag.

Det gör man.

Det enda jag kan tänka mig är att det är en bit från en kateter som satts in på operation och som man drar ut senare (tex för smärtlindring) som inte åkt med ut, dvs växt fast i vävnaden.

Hoppas operationen nu har hjälpt honom, vore jävligt surt om han skulle ha kvar besvären.

Smärtan har ju gått ner avsevärt enligt facebooksidan som han och andra skrivit på. Något om från skala 15 till 5 om jag inte missminner mig. Alltid en början. Får hoppas det fortgår åt rätt håll.

Gött! Hoppas han återhämtar sig snabbt och är tillbaks i sadeln till nästa säsong igen. För om jag förstod artikeln i MC-folket så kör han båge trots sitt handikapp?

Gött! Hoppas han återhämtar sig snabbt och är tillbaks i sadeln till nästa säsong igen. För om jag förstod artikeln i MC-folket så kör han båge trots sitt handikapp?

Stämmer, han kör en cbr XXX. Specialbyggt så han växlar med en knapp på styret och hjul som fälls ut på sidorna vid t.ex rödlysen

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8