streetfighter1
För******
Majoriteten av alla första maj-demonstrationer går lugnt och sansat till och där tror jag att många "Svenssons deltar, dock inte lika många som förr.berggren_martin skrev:Demonstrationer i sig är bra och en viktig del av en hälsosam demokrati. Tyvärr är det ofta bara de mest bara radikala som deltar, medan Svensson sticker huvet i sanden.
Men ungdomarna bör lära sig av dessa fredliga demonstrationer istället.

jaa för helvete.... jag gick på Kungsgatan i stockholm för några år sen vid konserthuset då ett antal demonstranter sittdemonstrerade i korsningen Sveav/kungsg.... sen kom::
jag o de andra förbipasserande blev uppmanade att vittna om övervåld från polisens sida...HAHAA vi gapflabbade demostranterna i fejan o sa att det var rätt åt dom!! FYFAAN va skönt att ni blev haffade! Hoppas Ni får sitta! LÄNGE!
att dom kommer med en liten pall och en filt så det känns bättre.... ellerhur! och som sagts dom fick chansen att GÅ därifrån... men näee dom var tvugna att kaxa... för att sen likt din egen antydan bli "utsatta" för myndighets övergrepp o övervåld... helt sjukt
ber man om det så.....