Bikerbitch
Stolt mamma
Goodstuff skrev:Jag tycker inte man ska stödja en sådan talibanorganistation.![]()
Naaw jo häft tå äxpläjn

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Goodstuff skrev:Jag tycker inte man ska stödja en sådan talibanorganistation.![]()
Strider skrev:Tvåtaktare är inte tillåtna enligt ERF reglementet. Alltså blir Badstuff ledsen och känner sig överkörd av Dieselmaffian.
Brånalt, som har skrivit regelmentet menar att 250R går alldeles för fort i kurvorna jämfört med långsamma rookie förare som kör på tunga tusenkubikare. Brånalt har själv kört ERF med 250R för några år sedan.
Det är en säkerhetsak helt enkelt.
Strider skrev:Lycka till med jakten på 600kubikare och förare. Ett team med bara tjejer vore ju Rock&Roll.
Don Q har ju en alldeles utmärkt 600 till salu och snabb är ju den hojen oxå. Excellent ERF hoj med andra ord.
Bikerbitch skrev:Ah okej då förstår jag. Tack för svaret! Blir till o leta 600 kubikare då. Samt lite bejbs som kanske vill köra lite i ett ERF team.
Men Goodstuff, misströsta ej. Tvåtaktaren behåller jag. Man måste få in den dagliga dosen av blårök.
Freppa skrev:Kom och köp vår 750. Billigt billigt enbart för dig bäbis.
Strider skrev:I ERF så tror alla överviktiga o överåriga grabbar att man måste köra tusenkubikare för att ha en chans. Freppa oxå.
Så är det inte. Björn Bye o Audun Wichman körde till sig en tredje plats i sammandraget i ERF 2004 med en standard R6.
Strider skrev:I ERF så tror alla överviktiga o överåriga grabbar att man måste köra tusenkubikare för att ha en chans. Freppa oxå.
Så är det inte. Björn Bye o Audun Wichman körde till sig en tredje plats i sammandraget i ERF 2004 med en standard R6.
Skalman1 skrev:det är inte fel med lite pulver köp våran moppe. nyfixade bromsar oxå.
Ändå fick de pisk av vår bråkiga 600Strider skrev:I ERF så tror alla överviktiga o överåriga grabbar att man måste köra tusenkubikare för att ha en chans. Freppa oxå.
Jepp,den e kässsss.Bikerbitch skrev:Vilka placeringar knep ni med den i somras?
Jag såg annonsen. Varför sälja? Är den kass?![]()
Bikerbitch skrev:Ah okej då förstår jag. Tack för svaret! Blir till o leta 600 kubikare då. Samt lite bejbs som kanske vill köra lite i ett ERF team.
Men Goodstuff, misströsta ej. Tvåtaktaren behåller jag. Man måste få in den dagliga dosen av blårök.
Stoppsladd skrev:Hur är det med engångslicens?
Kan men lösa en sån om man kommer till en tävling och vill köra ERF?
Och måste i sådant fall alla förarna lösa varsin licens?
Tycker det står så dåligt om det på ERF sidan.
Nyfiken i en strut![]()
Ska du ha ett eget kraschkonto då?Åsa skrev:Låter intressant. Mkt intressant
Låt oss diskutera
Du har PM.
Åsa.
Freppa skrev:Zmurfen skall vara tyst. TYST SÄGER JAG!
Det är klart, den vägrar gå på bakhjulet över 260. Värdelös hoj. Jag behöver en TurboBusa.
Bikerbitch skrev:Behöver man specialgrejer när man kör ERF då?
Måste man t ex ha så att det går bautafort och ta bort däck, någon specialgrej när man tankar etc etc eller kan man köpa vilken 600a som helst och tuta och köra?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |