Krashade jag oxå ( känslig bild för vissa )

ZejtaN skrev:
2560755 Medelolycka ja, men nu när lite över 2 månader har passerat så känns det inte längre som nån medel olycka. Ryggen värker fortfarande, benen har blivit bättre och revbenen sitter ihop bra nu.
Men att åka till ett lokalt köpcenter för att handla en tshirt och lite lukta gott vatten och hammna där i tre timmar höll på att ta knäcken på mig, ryggen gjorde ont som helvetet och benen sa upp bekantskapen med mig.....Känns nu som det inte kommer att bli helt smärtfritt även om några år, med tanke på att läkarna sa att bestående men inte kommer att vara kvar när det läkt... men får se.

p.s
Har ni inget att göra på kvällarna, kanske på grund av väder eller annat, så årekomenderar jag Call Of Duty 2, ruskigt kul Andra världskriget spel =)
köpcenterturen gav nått positivt iallafall :)
Sådär känner jag mig varje gång flickvännen släpar med mig på köpcenter!!
Och jag har inte vurpat en enda gång... :näsblod

Har läst igenom tråden och du verkar vara en klok kille, du får hitta nån dama att kramas med som hjälper dig med rehaben. Läk nu ihop väl och se till att hoppa upp på hoj igen. :tummenupp Håll oss uppdaterade på hur det går.

ZejtaN skrev:
2560755 Medelolycka ja, men nu när lite över 2 månader har passerat så känns det inte längre som nån medel olycka. Ryggen värker fortfarande, benen har blivit bättre och revbenen sitter ihop bra nu.

Å andra sidan så är det väl betydligt bättre än för 1 månad sedan? Så du ser... det fixar sig med tiden! :tummenupp

Tänkte höra hur du fick hjälp efter olyckan? Någon som ringde eller plockade du fram mobilen ur fickan/mcn? Något svar kring vad som hände hojen?

Lam-Kaka skrev:
2446285 Vet inte hur det va med hundbenet.. men svingen är byt på garantin och det va gjort på zejtans mille.

Men jag vet det va något snack om hundbenet på af1 forumet men tyvär så kommer jag ej ihåg om vad.

Här är inlägget från apriliaforum.com om en snubbe i Holland som råkade ut för, som det låter, samma grej. Hundbenet gick av:
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=74529&highlight=dogbone

Zejtan, håller tummarna att läkningen går bra!

Maverick_ou812 skrev:
2564668 Sådär känner jag mig varje gång flickvännen släpar med mig på köpcenter!!
Och jag har inte vurpat en enda gång... :näsblod

Har läst igenom tråden och du verkar vara en klok kille, du får hitta nån dama att kramas med som hjälper dig med rehaben. Läk nu ihop väl och se till att hoppa upp på hoj igen. :tummenupp Håll oss uppdaterade på hur det går.

klok eller inte, lika singel nu som då =/
ryggen värker, har haft ett tiotal olika försök till att nysa, ingen bra ide. brukar sluta i torftliga försöka att bröla brunstigt liknande älg för att sedan skrika i takt med att smärtan lägger sig igen.

TukTuk skrev:
2564732 Å andra sidan så är det väl betydligt bättre än för 1 månad sedan? Så du ser... det fixar sig med tiden! :tummenupp

Tänkte höra hur du fick hjälp efter olyckan? Någon som ringde eller plockade du fram mobilen ur fickan/mcn? Något svar kring vad som hände hojen?

Bättre ja, benen har fixat sig, ont i ett knä men det funkar. men som ovan, ryggen är inte kompis ännu.
Fösta bilen som stannade var en taxi med en tysk läkare som passagerare, taxiföraren ringde 112. Kompisen jag körde med märkte några kurvor senare att jag saknades och vände för att se hojen ligga i ett dike och pyra och folk som började samlas på åkern, förståeligt nog så tog det några minuter innnan han förstod helt hur det log till och kom ut på åkern han oxå,
min mobil nycklar etc hittades mellan 2 och 4 dagar senare, telefonen det sista vi hittade, styft 150 meter från hojen =).

mikcar skrev:
2586109 Här är inlägget från apriliaforum.com om en snubbe i Holland som råkade ut för, som det låter, samma grej. Hundbenet gick av:
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=74529&highlight=dogbone

Zejtan, håller tummarna att läkningen går bra!

TACK !, den tråden, elle rliknande har jag haft ögonen efter ett tag !.
Den komme rhamna hos försäkringsbolaget som jag haft kontakt med en gång efter olyckan angående detta, och dom har sagt att dom skall kolla upp detta nogrannare, men har inte hört ett ljud, och skall imorrn ta kontakt med dom för att se om dom ens gjort ett torftigt försök till efterkontroll av vad som orsakat olyckan.
Läckningen går hyffsat, men kunde gått bättre.
Tack för tråden !

efter några år krypandes i dammet, fullt av självömkan och lidande som desperat försökts botas med kalla dushar. Så är det nu över.

Blev med hoj igen i fredags. känner mig lite mer komplett som människa nu igen =)

Så utanför står en CBR 1000 och myser =)

efter några år krypandes i dammet, fullt av självömkan och lidande som desperat försökts botas med kalla dushar. Så är det nu över.

Blev med hoj igen i fredags. känner mig lite mer komplett som människa nu igen =)

Grattis! :tummenupp

Stort GRATTIS! & Välkommen åter!

Tack du.

Skall erkänna, jag har sjuk träningsvärk i ljumskarna.
så in i helvete så det smärtar å sitta på hojen.
men fuck det är värt det.
släpper väll snart får jag hoppas =)

Welcome home boy! :)

Tack, ja, det e skönt att vara på hjul igen. Men som sagt, ljumskarna hatar mig. Men det får dom, hoppas på att det släpper inom kort.

För å svara på återställningsfrågan.

ja, och nej.
Ja, som att jag lider inte av nånting på daglig basis, kan känna av det på daglig basis, men inte så att det är värre än att jag kan skaka av mig det. Vissa dagar om man lyft mycket och haft en tung dag, speciellt om det kommer kyla i samband med det, så är det inte lika kul. Men generellt sett så har det gått bra. har haft bra tur där. Får väll ge läkarna lite "shit" för 100%, njaeeee. kanske 85-90% på sin höjd.

Tack, ja, det e skönt att vara på hjul igen. Men som sagt, ljumskarna hatar mig. Men det får dom, hoppas på att det släpper inom kort.

För å svara på återställningsfrågan.

ja, och nej.
Ja, som att jag lider inte av nånting på daglig basis, kan känna av det på daglig basis, men inte så att det är värre än att jag kan skaka av mig det. Vissa dagar om man lyft mycket och haft en tung dag, speciellt om det kommer kyla i samband med det, så är det inte lika kul. Men generellt sett så har det gått bra. har haft bra tur där. Får väll ge läkarna lite "shit" för 100%, njaeeee. kanske 85-90% på sin höjd.
Grattis och välkommen tillbaka!
Det där med att inte vara 100% återställd kan du ta det lugnt med. Ingen som sätter sig på en hoj är riktigt 100.... ;)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park