Maverick_ou812
There's a new kid in town
- Gick med
- 30 Sep 2004
- Hoj
- Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Sådär känner jag mig varje gång flickvännen släpar med mig på köpcenter!!ZejtaN skrev:2560755Medelolycka ja, men nu när lite över 2 månader har passerat så känns det inte längre som nån medel olycka. Ryggen värker fortfarande, benen har blivit bättre och revbenen sitter ihop bra nu.
Men att åka till ett lokalt köpcenter för att handla en tshirt och lite lukta gott vatten och hammna där i tre timmar höll på att ta knäcken på mig, ryggen gjorde ont som helvetet och benen sa upp bekantskapen med mig.....Känns nu som det inte kommer att bli helt smärtfritt även om några år, med tanke på att läkarna sa att bestående men inte kommer att vara kvar när det läkt... men får se.
p.s
Har ni inget att göra på kvällarna, kanske på grund av väder eller annat, så årekomenderar jag Call Of Duty 2, ruskigt kul Andra världskriget spel =)
köpcenterturen gav nått positivt iallafall![]()
Och jag har inte vurpat en enda gång...

Har läst igenom tråden och du verkar vara en klok kille, du får hitta nån dama att kramas med som hjälper dig med rehaben. Läk nu ihop väl och se till att hoppa upp på hoj igen.