Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lorge skrev:2450270Hah, va la uppe å sprang efter några dagar iaf. Kommer ju inte ihåg dom första 2dagarna efter typ så vet inte så noga vad som hände.
Men men, synd att inte alla har lika jävla tur som jag.
Hah, cbr'en står i garaget i väntan på nytt bakdäck och nya bromsar.
Kan ju alltid komma och torrgasa lite, låter fräckt då jag har plockat bort sliponet för att komma åt och rensa baken![]()
![]()
Milleducce skrev:2450311hade icon skinnjackan på mig och ett par fina byxor...
jag vet, idiot, men därav jag vill lägga ett ord till andra att dra på sig hela stället.
Bra tips ! Själv kraschade jag min hoj för 14 dagar sen när jag fick grussläpp. Hojen har gått till skrot men jag klarade mig (fantastiskt) bra och har nu bara vatten i ett knä som men efter olyckan.
Behöver jag säga att det var tack vare skinnstället det gick så bra som det gick ?
RocketQueen skrev:2450360Min kompis och jag har likadant skinnställ. Jag är 168cm, hon 185cm.
Vi kör med Dainese.
Sorry för OT.![]()
Bikerbitch skrev:2450429Att använda skyddsutrustning hela tiden kanske![]()
Bikerbitch skrev:2450429RocketQueen har ju redan någon att slösa kramar på, precis som jag.
Ibland kramas hon och jag också![]()
Bettskena skrev:2450459hallo!
tänkte bara höra vad för ställ du hade på dig?
krya på dig nu!
bettskena
RocketQueen skrev:2450360Min kompis och jag har likadant skinnställ. Jag är 168cm, hon 185cm.
Vi kör med Dainese.
Sorry för OT.![]()
Speedgirl skrev:2450518Vad heter det mer än Dainese? Tänkte man kan prova det ju. Är det tvådelat eller helt?![]()
![]()
Bikerbitch skrev:2450429Att använda skyddsutrustning hela tiden kanske![]()
RocketQueen har ju redan någon att slösa kramar på, precis som jag.
Ibland kramas hon och jag också![]()
ZejtaN skrev:2450517Inte alls OT tycker jag, halva meningen med denna tråden var att få fokuserat lite på säkerhet, kan nån då få lite hjälp med att få tag på riktiga grejer som passar och sitter som dom skall så kan det ju inte bli bättre![]()
RocketQueen skrev:2450800Va bra!![]()
Hoppas du kryar på dig snabbt!
ZejtaN skrev:2450835Hoppas jag oxå !
Kramas nu ?![]()
hojbrud skrev:2450911Fy vad hemskt, skönt att du blir återställd igen..
hur fort körde du ungefär?
men blir ju nyfiken med tanke på alla skadorna
kyra på dig![]()
Slappa skrev:2451094Vart var de nånstans du gick omkull?
mogwai skrev:2451308Damn it... ser ut att göra duktigt ont![]()
inte konstigt att du vill ha lite kärlek, när livet (eller diket...) behandlat dig så illa![]()
kram på dig![]()
Mavve skrev:2451334Får man köpa delar från hojen eller bolaget tar den?
ZejtaN skrev:2446155Jaha, 13 augusti gick det åt helvete...
Vet inte riktigt vad som hände, men nånting på hojen verkar ha satt stopp då jag kommer ihåg en "explosion" och sen va hojen okontrollerbar, som tur var gick det inte så fort, men, 4 trasiga kotor i ryggen, 3 brutna revben, vänster ben söndermanglad vrist och hammrat knä, och högerbenets vad är en stor blodfylld muskel som är näst intill obrukbar...
Eureka skrev:2451569Yepp hel mundering skall man ha, även till City![]()
ZejtaN skrev:GrebbestadpÖjk då ja =)
Gick omkull på Skärslätten,
Sväng av vid vik mot Std, efter cirkus 2-3 km har du några snabba svängar på rad, första till höger över en liten bro följd av snabb vänster och sen en höger upp över ett litet krön och sen nerför ut ur en lång höger på en lång raksträcka med åkrar på båda sidor. Den raksträckan gick jag av på.
Slappa skrev:2452332Är inte inföding så ja vet inte riktigt vart du menar men men![]()
Lam-Kaka skrev:2470419Någon mer info om vad som hände med hojen , eller vad som kommer hända med den?
stefur skrev:2470429Låter som en medel-olycka![]()
Kan gå betydligt värre vid mindre olyckor.
Tur att du klarade dig hyfsat i alla fall
Lycka till med rehab och krya på dig!
Vi kör med Dainese.
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär