Kraschen Ett Faktum!

Roller, kan du berätta lite om föloppet, fram eller bak, dina sulor, varv på banan, varvtal motor, gas/broms, vart i böjen, vänstersida/höger etc. Jag vill lära mig leva hyfsat skadefritt om möjligt.

/h

#Olsson# skrev:
Roller, kan du berätta lite om föloppet, fram eller bak, dina sulor, varv på banan, varvtal motor, gas/broms, vart i böjen, vänstersida/höger etc. Jag vill lära mig leva hyfsat skadefritt om möjligt.

/h

Börja spela bockia! Edit: FEGIS! :D

GSXR1100R skrev:
Världsklass oLLER, hur 17 kan du vurpa i den låga farten :va

Lite tejp och buntband så är du back in the game :tummenupp

Va fan.... det gick ju mellan 90-100 I kurvan.... det e väl inte långsamt
:fatta!

#Olsson# skrev:

/h

Enormt hårigt hög hastighet i kurvan.... Svettigt fett nedlägg.... Allt skrapade i... till slut släppte bakdäcket och jag lowsidade... Jag jobbar på filmen så du får se snart :D :D :D

anja skrev:
man ska inte bara köra snabbt. man ska komma fram också! :va

roller, din klant. vi var oroliga för dig hela kvällen igår.

Hur visste ni att jag hade klotat... Jag fattar fan inte hur Mattias kan veta allt först av alla jämt och ständigt....

Har han spioner utplacerade överallt??? :va

Sweedo skrev:
Åhhh NEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!

...inte den gayiga versionen av "Here i go again", byt till originalet från Saint and Sinners! :mattias

Jaja, tur att du äntligen bytt ut ditt ställ mot ett riktigt.

Har du den på MP3.... Kan du skicka?

HW skrev:
Jag är ledsen både Roller och Hulken. Ingen av er kom fram till utgången på esset. Ni båda lyckades stupa mitt i kurvan vid apex. :mattias Hur ni lyckas vet jag faktiskt inte. :bow

/HW

Kör man riktigt RIKTIGT fort och verkligen pressar materialet till sitt yttersta och lever på gränsen till vad som över huvud taget är möjligt för man och maskin att genomföra så blir marginalerna för eventuella minor errors små.

Jag kan skjutsa dig den 16'e så förstår du vad jag menar ;)

RoLLER skrev:
Enormt hårigt hög hastighet i kurvan.... Svettigt fett nedlägg.... Allt skrapade i... till slut släppte bakdäcket och jag lowsidade... Jag jobbar på filmen så du får se snart :D :D :D
Hehe, prövade det där i onsdags oxo, VARFÖR gör de inte däcken runda hela vägen runt? :mad: ;)

Mannen,Myten,Legenden........

det kan inte va sant,det måste vart GÅHST RAJDER som kört :3freak

ärret i själen får du leva med,det är värre med hojjen...........

erkänn nu! du ville "bara" göra som ROSSI! en schysst power slide för att impa på fjortisarna! :tuttar

skönt att du klarade dig bra :banana

Tur att det gick såpass bra ändå med både dig och hoj. Du vet väl förresten att en skrapad hoj = snabbare hoj, va? :näsblod

RoLLER skrev:

Jag tror du gjorde en kopia på min krash, helt otroligt mindre än en vecka efter min krash.
Det måste vara halt i kurvan säkert en massa osynlig sand :D

Min lärdom blev:

Tänk inte ens på att gasa när du har nedlägg, och om du ens funderar på det så gör det när du har rest upp hojen (en annan gräns som jag inte känner till).

Last edited:
RoLLER skrev:
Kör man riktigt RIKTIGT fort och verkligen pressar materialet till sitt yttersta och lever på gränsen till vad som över huvud taget är möjligt för man och maskin att genomföra så blir marginalerna för eventuella minor errors små.

Om du höjde snittfarten till straxt ÖVER styrfart kanske du med lite tur kan få se utgången på kurvan, åkandes på rumpan åtminstone.

RoLLER skrev:
Jag kan skjutsa dig den 16'e så förstår du vad jag menar ;)

Nej, det kan du faktiskt inte, det har jag filmbevis på!

Först måste man väl säga som alla andra: Hoppas att det gick bra!?.. Cool film, med en grym låt till... hoppas att få se filmen i sin helhet.... vill dock inte se någon uppföljare =)

RancidMan skrev:
Först måste man väl säga som alla andra: Hoppas att det gick bra!?.. Cool film, med en grym låt till... hoppas att få se filmen i sin helhet.... vill dock inte se någon uppföljare =)

Kör man bana kommer det oundvikligen förr eller senare och igen. Men förhoppningsvis mer sällan ju mer man kör..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT