Hulken_1
Ny hoj i garaget
HW skrev:Jag är ledsen både Roller och Hulken. Ingen av er kom fram till utgången på esset. Ni båda lyckades stupa mitt i kurvan vid apex.Hur ni lyckas vet jag faktiskt inte.
![]()
/HW
Klantiga antagligen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HW skrev:Jag är ledsen både Roller och Hulken. Ingen av er kom fram till utgången på esset. Ni båda lyckades stupa mitt i kurvan vid apex.Hur ni lyckas vet jag faktiskt inte.
![]()
/HW
Hulken_1 skrev:Klantiga antagligen
#Olsson# skrev:Roller, kan du berätta lite om föloppet, fram eller bak, dina sulor, varv på banan, varvtal motor, gas/broms, vart i böjen, vänstersida/höger etc. Jag vill lära mig leva hyfsat skadefritt om möjligt.
/h
HW skrev:Börja spela bockia! Edit: FEGIS!![]()
Moahahaha LoLLER är en kycklingHW skrev:Börja spela bockia! Edit: FEGIS!![]()
GSXR1100R skrev:Världsklass oLLER, hur 17 kan du vurpa i den låga farten![]()
Lite tejp och buntband så är du back in the game![]()
#Olsson# skrev:Roller, kan du berätta lite om föloppet, fram eller bak, dina sulor, varv på banan, varvtal motor, gas/broms, vart i böjen, vänstersida/höger etc. Jag vill lära mig leva hyfsat skadefritt om möjligt.
/h
anja skrev:man ska inte bara köra snabbt. man ska komma fram också!![]()
roller, din klant. vi var oroliga för dig hela kvällen igår.
Sweedo skrev:Åhhh NEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!
...inte den gayiga versionen av "Here i go again", byt till originalet från Saint and Sinners!
Jaja, tur att du äntligen bytt ut ditt ställ mot ett riktigt.
mamartin skrev:När kommer hela filmen utan slowmotion? Gott att du klarade bra!
![]()
/HW
Hehe, prövade det där i onsdags oxo, VARFÖR gör de inte däcken runda hela vägen runt?RoLLER skrev:Enormt hårigt hög hastighet i kurvan.... Svettigt fett nedlägg.... Allt skrapade i... till slut släppte bakdäcket och jag lowsidade... Jag jobbar på filmen så du får se snart![]()
![]()
![]()
RoLLER skrev:Enormt hårigt hög hastighet i kurvan.... Svettigt fett nedlägg.... Allt skrapade i... till slut släppte bakdäcket och jag lowsidade... Jag jobbar på filmen så du får se snart![]()
![]()
![]()
Hulken_1 skrev:Det måste vara halt i kurvan säkert en massa osynlig sand![]()
RoLLER skrev:Kör man riktigt RIKTIGT fort och verkligen pressar materialet till sitt yttersta och lever på gränsen till vad som över huvud taget är möjligt för man och maskin att genomföra så blir marginalerna för eventuella minor errors små.
RoLLER skrev:Jag kan skjutsa dig den 16'e så förstår du vad jag menar![]()
RancidMan skrev:Först måste man väl säga som alla andra: Hoppas att det gick bra!?.. Cool film, med en grym låt till... hoppas att få se filmen i sin helhet.... vill dock inte se någon uppföljare =)
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |