Kraschen Ett Faktum!

Hahaha... Japps... Sete, RoSSI och jag :D

gamle svarten skrev:
Mannen,Myten,Legenden........

det kan inte va sant,det måste vart GÅHST RAJDER som kört :3freak



ärret i själen får du leva med,det är värre med hojjen...........

erkänn nu! du ville "bara" göra som ROSSI! en schysst power slide för att impa på fjortisarna! :tuttar

skönt att du klarade dig bra :banana
 
Hörde att du oxå marksynat.... Det gick uppenbarligen bra för dig :) Hur är det med hoj osv... (hörde att du stukade foten iofs)

campar skrev:
Jaoo du Roller!
Träligt, men men de hör till, skönt att de gått bra!!

Det ska kännas att man lever! =)

Vi ses!!

De e tufft med skrapmärken på hoj o ställ! :rolleyes: :D
 
Mattias skrev:
Jag har ju sagt åt dig att du kör i ett märkligt spår där. I så låg fart ska inget skrapa i, helt enkelt. Jag ska visa dig vad jag menar den sextonde.

Hur f*n ska man åka dåååå.... MAn kommer ju ut så längt till höger i första vänster svängen.... Sen blire skit kefft när man ska ta högern... blir satans brant asså.... Ska man ta det lugnare i vänstern...

Klänga mer säger vissa... RoLLER e 35.... lätt för fjuniorerna att säga att man ska klänga.... Sen så orkar jag inte klänga... jag e för bekväm av mig... jag vill bara sitta där :D
 
Du ska inte tangera innerkanten i vänstern förrän efter kurvan, och sen ta ut ingången i högern. Lite bestämdare tag i styre och reglage så hojen håller sig stabil är bra också. Mer gas skadar inte heller, åker du på avslag belastar du framhjulet och slår du då på precis när fotpinnen tar i så har du inte tillräckligt tryck på bakdäcket för att det ska greppa. Känsla för feeling är nyckeln, antar jag. Öva öva öva.
 
Mattias skrev:
Du ska inte tangera innerkanten i vänstern förrän efter kurvan, och sen ta ut ingången i högern. Lite bestämdare tag i styre och reglage så hojen håller sig stabil är bra också. Mer gas skadar inte heller, åker du på avslag belastar du framhjulet och slår du då på precis när fotpinnen tar i så har du inte tillräckligt tryck på bakdäcket för att det ska greppa. Känsla för feeling är nyckeln, antar jag. Öva öva öva.

Okie... Jag e me faktiskt... Dyr dj*vla sport att öva på :brinnerup
 
GSXR1100R skrev:
Hähähäh....

Fen... vad kör du på för varvtider mannen? Jag har bara kört bana 3 ggr... (2 ggr på Gelleråsen i regn men det räknas inte) Jag förbättrar iaf varvtiderna med 2 sekunder varje ggn jag är där.... Snart så...

Känns som att det kommer att bli svårare och svårare att få ner tidern nu bara.... Men under minuten ska jag iaf....
 
RoLLER skrev:
Okie... Jag e me faktiskt... Dyr dj*vla sport att öva på :brinnerup
Jag insåg att om jag skulle börja köra fortare så skulle det börja kosta slantar att laga :rolleyes: , så jag köpte mig en motard och träna på iställe. Nu hör till saken att jag redan åkt omkull två gånger ;) och om man räknar på det så har jag tjänat igen halva hojjen! Nog för att det blev skador, men hojjen ska ju köras å inte poseras med, så det kostade mig egentligen inte nånting mer än det jag ändå skulle byta. Jag tror även att det gav lite resultat, lixom, hur ska man veta utan att ha provat? :)

Sen att man kom på att det var lika kul, det var bara en bonus :tummenupp
Nu tycker ju inte alla lika, men det kan vara värt å kolla upp om det börjar bli hål i plånboken ;)
 
Jag jag har faktiskt varit lite inne på det... Satte tom. ut en annons på R1'an. Men jag kan inte skiljas från den.... Är för kär helt enkelt....

Men visst.... Det e helt klart ett bra alternativ... Får se vad nästa hoj blir...

OlleR skrev:
Jag insåg att om jag skulle börja köra fortare så skulle det börja kosta slantar att laga :rolleyes: , så jag köpte mig en motard och träna på iställe. Nu hör till saken att jag redan åkt omkull två gånger ;) och om man räknar på det så har jag tjänat igen halva hojjen! Nog för att det blev skador, men hojjen ska ju köras å inte poseras med, så det kostade mig egentligen inte nånting mer än det jag ändå skulle byta. Jag tror även att det gav lite resultat, lixom, hur ska man veta utan att ha provat? :)

Sen att man kom på att det var lika kul, det var bara en bonus :tummenupp
Nu tycker ju inte alla lika, men det kan vara värt å kolla upp om det börjar bli hål i plånboken ;)
 
RoLLER skrev:
Hähähäh....

Fen... vad kör du på för varvtider mannen? Jag har bara kört bana 3 ggr... (2 ggr på Gelleråsen i regn men det räknas inte) Jag förbättrar iaf varvtiderna med 2 sekunder varje ggn jag är där.... Snart så...

Känns som att det kommer att bli svårare och svårare att få ner tidern nu bara.... Men under minuten ska jag iaf....
Under minuten i regn fast inte ett helt varv då...
 
Isch, ser nasty ut. kanske ser värre ut på film än vad det är i verkligheten. körningen ser grym ut annars, näst intill horisontalläge i kurvorna. Håll formen å se till att ni kommer hem hela å rena.

10-4 over and out!

//BabyBro!
 
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Richa blickar framåt mot 70 år i branschen

Bike var på plats på Richa ...

Back
Top