Kraschen Ett Faktum!

RoLLER skrev:
Jaoe.... Jag kör nog bara vidare på mina befintliga... Jag har ju gjort krashkåpor av dom.
Världsklass oLLER, hur 17 kan du vurpa i den låga farten :va

Lite tejp och buntband så är du back in the game :tummenupp

Jag har ju sagt åt dig att du kör i ett märkligt spår där. I så låg fart ska inget skrapa i, helt enkelt. Jag ska visa dig vad jag menar den sextonde.

GSXR1100R skrev:
Lite tejp och buntband så är du back in the game :tummenupp
Äh! Roller behöver bara tvätta hojen så syns det inget längre (nästan). Det var ju inte så långt till backen när det släppte...eller vad han nu sa efter kraschen.

Känns igen...

lika hoj, ställ, handskar och jag har avslutat dom två sista bandagarna i sandfållan. Kunde ju varit jag på filmen... :huvet
Lider med dig men visst stämmer det att man inte orkar bry sig om finishen på hojjen längre :hihi Hoppas att du hade rampuckarna på, dom där prylarna är rena spargrisar.

Som någon sa till mig i måndags efter min marksyning på kullen: Det är manligt med skrapat skinnställ.
Välkommen i klubben RoLLeR :yoparty

RoLLER skrev:
Japps.... RoLLER gjode en Hulken :) Utgången (högern) i S'et. Det var där du oxå krashade va ?

Krashade du lika sexigt som jag förexten ???

Samma kurva fast jag gjorde det lite mer mitt i kurvan.
Men det blev en lowside eller hur, då är bara frågen släppte det fram eller bak? (jag gissar bak). Kan bara säga att min hoj blev bara skrot :(

Nu när du lagt hojen, akta dig för mer vårdslös körning eftersom du kanske inte har samma finish på biken.

Last edited:
fan RoLLER! vi som skulle ut och bosör hjula på film... nu har vi båda stupat.
Allt som tidigare blänkt är nu blot en påse med Japansk plast i.

man ska inte bara köra snabbt. man ska komma fram också! :va

roller, din klant. vi var oroliga för dig hela kvällen igår.

jaja roller.. snart har du gjort allt, wheelat, knäskrapat, krashat.. när får vi se dig göra en stoppie då? :tungan

skönt att du klara dig :tummenupp , krasha hör till... :tomten

sven666 skrev:
jaja roller.. snart har du gjort allt, wheelat, knäskrapat, krashat.. när får vi se dig göra en stoppie då? :tungan

skönt att du klara dig :tummenupp , krasha hör till... :tomten

<------------------- En sån här menar du

Åhhh NEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!

...inte den gayiga versionen av "Here i go again", byt till originalet från Saint and Sinners! :mattias

Jaja, tur att du äntligen bytt ut ditt ställ mot ett riktigt.

Last edited:
Trist RuLL3R!
Men visst har det sina fördelar att genomföra sina vurpor på avsedd plats utan en massa trafik och skit?
Tur i oturen att du hade ställ och sidmonterade stödhjul.

Jag är ledsen både Roller och Hulken. Ingen av er kom fram till utgången på esset. Ni båda lyckades stupa mitt i kurvan vid apex. :mattias Hur ni lyckas vet jag faktiskt inte. :bow

/HW

HW skrev:
Jag är ledsen både Roller och Hulken. Ingen av er kom fram till utgången på esset. Ni båda lyckades stupa mitt i kurvan vid apex. :mattias Hur ni lyckas vet jag faktiskt inte. :bow

/HW

Det har gått troll i den kurvan! Jag ådrog mig lite skrapmärken på samma ställe :(

Jaoo du Roller!
Träligt, men men de hör till, skönt att de gått bra!!

Det ska kännas att man lever! =)

Vi ses!!

De e tufft med skrapmärken på hoj o ställ! :rolleyes: :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...