På väg till SRF så det är inte omöjligt...Mackz skrev:2224863Nå, blir nåt svineri ikväll gott folk?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
På väg till SRF så det är inte omöjligt...Mackz skrev:2224863Nå, blir nåt svineri ikväll gott folk?![]()
Mackz skrev:2225716Inne på 3:e Ölen och 2 scan snabbburgare sänkta!![]()
Snart bär det av mot Malmö för fortsatt Ölning, hur går det för er?
PeP skrev:2226114Jag ska dricka absinth imorgon....nån som har provat det?? har ni några tips jag antar att man inte skall dricka det rent
Rocky skrev:2226156Har druckit Absinthe ett par gånger men för bästa effekt skall man inhalera cannabis sativa i någon form till, detta förutsätter att du befinner dig där denna handling är laglig.
Men att enbart grogga/dricka Absinthe är för mig totalt meningslöst, dock brukar procentsatsen vara skojig.![]()
PeP skrev:2226444Njaa inget sånt för min del, däremot hade jag hört att det fanns diverse olagligheter i just absinthen denna är köpt i Tjeckien![]()
Starstriker skrev:2240647Nehepp. Nu är det freitag igen och solen skiner. Tycker vi kan snacka party istället för fotboll.
Ikväll blir det vin-picknick nere på gräset utanför Karlbergs slott. Kanske fler som vill dyka upp?
Willmar skrev:2243242Så nu jävlar.... precis kommit hem från garaget. hela jävla dagen har gått åt att göra iordning en bil som skall ställas ut imorgon![]()
Men men den blev fin![]()
Nu har man precis klämt i sig en liten pizza, å dricker lite Lappin Kulta![]()
Skall iväg å fira en polare som fyllt 25 bast.
Haha som det känns nu så blir man nog rätt full![]()
Sånt är trevligtrimag skrev:2243306Härligt, själv ska jag ut o göra stan osäker med en polare jag inte träffat på ett drygt år!
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |