Krökatråden

Rocky

Kenta Kofot
Gick med
30 Mar 2005
Ort
Hemma.......
Hoj
V-Rod
Öppnar helgens första öl i detta nu men det blir nog bara ett par för mig i afton, för imorgon så skall man vara representabel på förmiddagen.

Men på lördag så blir det :ätapiller dansafton då technotarmen inte fått något på länge.
 

Mackz

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2004
Ort
-
Hoj
-
Inne på 3:e Ölen och 2 scan snabbburgare sänkta! :tummenupp
Snart bär det av mot Malmö för fortsatt Ölning, hur går det för er?
 

Rocky

Kenta Kofot
Gick med
30 Mar 2005
Ort
Hemma.......
Hoj
V-Rod
Mackz skrev:
2225716 Inne på 3:e Ölen och 2 scan snabbburgare sänkta! :tummenupp
Snart bär det av mot Malmö för fortsatt Ölning, hur går det för er?


Har hunnit med två Grolsch hitills men det blir bara två till ikväll, viktigt förmiddag imorgon.

Men på lördag då smäller det. :fyllisar
 

PeP

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2005
Ort
Halmstad
Hoj
Honda X11 original edition, Skyteam Gorilla 110cc
Jag ska dricka absinth imorgon....nån som har provat det?? har ni några tips jag antar att man inte skall dricka det rent
 

Rocky

Kenta Kofot
Gick med
30 Mar 2005
Ort
Hemma.......
Hoj
V-Rod
PeP skrev:
2226114 Jag ska dricka absinth imorgon....nån som har provat det?? har ni några tips jag antar att man inte skall dricka det rent


Har druckit Absinthe ett par gånger men för bästa effekt skall man inhalera cannabis sativa i någon form till, detta förutsätter att du befinner dig där denna handling är laglig.
Men att enbart grogga/dricka Absinthe är för mig totalt meningslöst, dock brukar procentsatsen vara skojig. :fyllisar
 

PeP

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2005
Ort
Halmstad
Hoj
Honda X11 original edition, Skyteam Gorilla 110cc
Rocky skrev:
2226156 Har druckit Absinthe ett par gånger men för bästa effekt skall man inhalera cannabis sativa i någon form till, detta förutsätter att du befinner dig där denna handling är laglig.
Men att enbart grogga/dricka Absinthe är för mig totalt meningslöst, dock brukar procentsatsen vara skojig. :fyllisar

Njaa inget sånt för min del, däremot hade jag hört att det fanns diverse olagligheter i just absinthen denna är köpt i Tjeckien :fyllisar
 

Rocky

Kenta Kofot
Gick med
30 Mar 2005
Ort
Hemma.......
Hoj
V-Rod
PeP skrev:
2226444 Njaa inget sånt för min del, däremot hade jag hört att det fanns diverse olagligheter i just absinthen denna är köpt i Tjeckien :fyllisar


Jag röker inte hasch heller om det var det du undrade, men dom lärde säger att man skall göra så till Absinthen. :hihi
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Nehepp. Nu är det freitag igen och solen skiner. Tycker vi kan snacka party istället för fotboll.

Ikväll blir det vin-picknick nere på gräset utanför Karlbergs slott. Kanske fler som vill dyka upp?
 

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Ort
hemma
Hoj
crf 450
Starstriker skrev:
2240647 Nehepp. Nu är det freitag igen och solen skiner. Tycker vi kan snacka party istället för fotboll.

Ikväll blir det vin-picknick nere på gräset utanför Karlbergs slott. Kanske fler som vill dyka upp?

Yea! fa det va länge sen man hade upptakt i denna krökatråd! :) wtf det blir lättit borsta på stan ikv. just nu hänger det på vad man kan förmå folk göra... Förmodligen börjar förfallet på storstad med sedvanligt ljug o så får man ju gå runt i sin stureplanhjälm o stajla *asg*
sen vetefa... En spyplatta på Pinos kanske.. innan nighttime-mode slår in :yoparty
 

Willmar

Träning ger färdighet...
Gick med
13 Nov 2003
Ort
Karlstad
Hoj
Olika 900/750/250/80 (Honda)
Så nu jävlar.... precis kommit hem från garaget. hela jävla dagen har gått åt att göra iordning en bil som skall ställas ut imorgon :3freak
Men men den blev fin :tummenupp

Nu har man precis klämt i sig en liten pizza, å dricker lite Lappin Kulta :fyllisar
Skall iväg å fira en polare som fyllt 25 bast.
Haha som det känns nu så blir man nog rätt full :tungan
 

rimag

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
.
Hoj
.
Willmar skrev:
2243242 Så nu jävlar.... precis kommit hem från garaget. hela jävla dagen har gått åt att göra iordning en bil som skall ställas ut imorgon :3freak
Men men den blev fin :tummenupp

Nu har man precis klämt i sig en liten pizza, å dricker lite Lappin Kulta :fyllisar
Skall iväg å fira en polare som fyllt 25 bast.
Haha som det känns nu så blir man nog rätt full :tungan

Härligt, själv ska jag ut o göra stan osäker med en polare jag inte träffat på ett drygt år!
 

Mackz

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2004
Ort
-
Hoj
-
Jag tänker bli kanonfull idag, var jag hamnar är oviktigt idag. Målet är såklart att dra hem något men men.... FULLAST VINNER! :fyllisar
 

Willmar

Träning ger färdighet...
Gick med
13 Nov 2003
Ort
Karlstad
Hoj
Olika 900/750/250/80 (Honda)
rimag skrev:
2243306 Härligt, själv ska jag ut o göra stan osäker med en polare jag inte träffat på ett drygt år!
Sånt är trevligt :tummenupp
Ölen börjar att ta skruv... får nog hålla mig till det (funderade på att ta mig en grogg :3freak )

Vi skall ju inte klaga på vädret heller :banana

Ha en kanonkväll
 

rimag

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
.
Hoj
.
Nu är det snart dags att hoppa in i bussen och dra ut innan det blir inträde, snål som jag är! Trevlig kväll allihopa!
 

ViktorW.

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2005
Ort
Lund
Hoj
R1-04 race/banhoj
hoppas nu att ni har festat (festar) hårt, vilar just nu ut efter studentveckan, nån mer som har haft den otroliga lyckan att få konsumera otroliga mängder öl varje dag en hel vecka utan att klassas som alkis?
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Blev väckt av polarn imorse som undrade om jag skulle med och köpa blinkers till hans hoj. Det slutade med att jag kom hem nu efter en hel bunt med öl (och en del sprit)
 

rimag

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
.
Hoj
.
Konstigt att ingen har lyft den här tråden än på självaste midsommarafton!?
Själv har man inget planerat äm :rolleyes: , men något ska jag fan hitta på!
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top