Krökatråden

Dag Vag - Ge mig en pistol

är hur du känner dig med andra ord. Finns på spotify.

Nykter. Skall upp och hjälpa kompis ta upp båt.

Igår kväll festade jag dock loss på två Pripps Blå 3,5%!!!!

Fasen va härligt att man vaknade för 2-3 timmar sen å fortfarande e packad :fyllisar, känns som påfyllning e bättre än å ge upp :gnissla

Ey, fredag. Har precis rundat av middagen med en dubbel espresso och en amaretto.
Eftersom jag har två småttingar nuförtiden är det i princip slutkrökat för mig på ett tag.

Har hur mycket sprit som helst som står här som jag inte riktigt vet vad jag skall göra av eftersom jag inte dricker sånt längre. Nån GT går väl ned emellanåt och kanske nån CM Cola...... Det är vodkan som är det stora problemet. Har en dunk "Jeltisin" på 3l som stått oöppnad sedan den köptes 2009. Utöver denna säkert 5-6 olika pannor med aboslut etc. Vad skall man göra av skiten? Tror ni min diesel-BMW skulle bli ledsen om jag trattade ner skiten där? Kan man har det som färborttagning eller nåt?

Hur går det för er andra? Blöt kväll?

Ey, fredag. Har precis rundat av middagen med en dubbel espresso och en amaretto.
Eftersom jag har två småttingar nuförtiden är det i princip slutkrökat för mig på ett tag.

Har hur mycket sprit som helst som står här som jag inte riktigt vet vad jag skall göra av eftersom jag inte dricker sånt längre. Nån GT går väl ned emellanåt och kanske nån CM Cola...... Det är vodkan som är det stora problemet. Har en dunk "Jeltisin" på 3l som stått oöppnad sedan den köptes 2009. Utöver denna säkert 5-6 olika pannor med aboslut etc. Vad skall man göra av skiten? Tror ni min diesel-BMW skulle bli ledsen om jag trattade ner skiten där? Kan man har det som färborttagning eller nåt?

Hur går det för er andra? Blöt kväll?

Sprit ger man bort till törstiga polare, eller sparar tills man blir alkad.

Blöt, knappast.:gnissla

Sprit ger man bort till törstiga polare, eller sparar tills man blir alkad.

Blöt, knappast.:gnissla

Mina poalre är i liknande sits. När man är 40+ förfestar man inte till midnatt längre :rolleyes:
Man får glad om det blir nån förfest öht. Då blir det en Heineken på sin höjd. Om det ens är fest alls.

Mina poalre är i liknande sits. När man är 40+ förfestar man inte till midnatt längre :rolleyes:
Man får glad om det blir nån förfest öht. Då blir det en Heineken på sin höjd. Om det ens är fest alls.

Senast vi förfestade till midnatt eldade vi upp en pava koskenkorva 60 poff. I en skål. I en lägenhet. Brann rätt bra.

,Vad skall man göra av skiten? Tror ni min diesel-BMW skulle bli ledsen om jag trattade ner skiten där?

Blanda den 50/50 med gammal frityrolja så tar säkert dieselbrännaren hand om det.
Annars kan du ju alltid leta upp något offer för etanolbilshetsen som kan använda det direkt i tanken utan inblandning av annat. :D

Fast det där är ju vad man gör det till. Se så. Botten upp med ren sprit nu!

Nyheter
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick