Krökatråden

Starstriker skrev:
Låter inte så tokigt. Kan man få något jobb därnere då måntro?

Idag är det lillördag, och LÖNEN har kommit. Bäst att man sticker ut och tar några bira ikväll medan det fortfarande finns pengar på kontot ! :banana

Det ar en tjej har nere som soker jobb & om hon far nat kan jag skriva har hur & vad hon fick. Kan funka som inspiration :)
Sjalv jobbar jag pa Transcom, telesalj mot svenska marknaden. Enda anledningen till att jag sokte ar val location, location, location.

Jotack, Transcom har man ju hört talas om..... Söker faktiskt personal för kunds räkning nere i Spanien......... Men den tjänsten är ingenting för mig precis.

Anledning att titta djupt i glaset?

Jahapp. Då blev man av med jobbet då. Har under de senaste månaderna fixat jobb till ett helt härke med folk, och nu sitter man här utan. Ödets ironi huh?

Aja. Får betalt fram till augusti, så jag ser en lång skön vår/sommar framför mig innan jag börjar jobba igen. Baksidan blir att jag inte har råd med nån hoj i år HELLER. :3freak

Starstriker skrev:
Jahapp. Då blev man av med jobbet då. Har under de senaste månaderna fixat jobb till ett helt härke med folk, och nu sitter man här utan. Ödets ironi huh?

Aja. Får betalt fram till augusti, så jag ser en lång skön vår/sommar framför mig innan jag börjar jobba igen. Baksidan blir att jag inte har råd med nån hoj i år HELLER. :3freak
Fan va surt... Vilken bransh är det inom?! Ta en virre... :fyllisar

hållundan skrev:
Fan va surt... Vilken bransh är det inom?! Ta en virre... :fyllisar

HAHA. Rekryteringsbranschen. Lustigt va?
Som tur är har man ju bra kontakter, men ändå. Man vet ju aldrig hur lång tid det kan ta att fixa sig ett nytt jobb. Ibland tar det två veckor och ibland ett helt år. Har varit med om bådadera. Hoj kan man ju bara drömma om tills man har en fast inkomst. :(

I helgen skall jag dra till Gbg, har precis varit på los bolagos och inhandlat diverse drycker för att sätta mig på tåget imorgon eftermiddag. Det kommer att bli gött som fan, fest på fredag och lördag. :banana

Ojoj, detta blir en hård helg...ska ut både fredag och lördag plus att jag ska jobba...hårt liv man lever.

Äntligen fredag och jag känner mig småskruttig efter mina 6 öl igår. Har dessutom lovat tjejen middag och bio ikväll, men det lockar inte speciellt mycket. Men men. Har man lovat så har man. Drar man sig ur blir det inte nådigt !

Det brukar ta fart här framåt 20-rycket när folk fått i sig några järn. Haha.
För mig blir det lungt idag. Tog ut glädjen i förväg (igår). Kanske blir det nåt kör imorrn. Man vet aldrig !

Ska ut och käka middag med tjejen nu.... sen några drinkar och sen :fyllisar
Tjejer som man kan kröka med rockar !

Nu dricker jag kvällens andra bira, det kan nog bli succé detta. Lite infektion i kroppen och en massa alkohol. Jihaa...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT