Biker78
Ny medlem
Starstriker skrev:Sådär ja, nu har det genomskinliga kommit fram. Äntligen börjar man känna sig som en människa igen!![]()
In i dimman! dags att supa upp dom sista stållarna

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Starstriker skrev:Sådär ja, nu har det genomskinliga kommit fram. Äntligen börjar man känna sig som en människa igen!![]()

Gpx skrev:In i dimman! dags att supa upp dom sista stållarna![]()
Starstriker skrev:Javafan, det är ju snart löning !

Wunder skrev:Min fina planering gick givetvis åt helvete, började med att jag inte orkade släpa ut förstärkaren så det blev ingen karaoke ö.h.t. Inte heller lyckades jag misslyckas med raggandet![]()
Nåväl ikväll är en ny kväll och möjligheterna att misslyckas är ännu större eftersom vi skall till Rex, där alla tjejer går med näsan i vädret och vill ha grabbar med tusenlappar i fickan.
Skål proletärer!![]()

o gör för bövelen inte ett piss en hel dag för att sen på kvällen åka på en äcklig söndagsmiddag el. nått annat beige:t.. IKEA är också ett totalt värdelöst söndagsnöje folk håller på med har jag noterat.
inte så där sötslisk äckligt som när man har i Cola / Fanta eller va man nu hittar på. Oboy.:! va full jag blev
det var länge sen jag vart så radiostyrd. Lite jobbigt idag men jag hade kul på ICA när jag andades äckelfylleandedräkt på en kärring där så hon nästan spydde Starstriker skrev:Då var det fredag igen då. Det innebär att jag lyfter min gamla krökatråd för att fyllas på med nya dumheter och funderingar kring alkoholens effekter!
Någon med stolta planer? Själv är jag pank och har bara vodka hemma, så det får väl bli vodkadrinkar för hela slanten ikväll![]()

smuttar lite gött.Yes yesAnton_Ljunghusen skrev:Gött med veckans första öl![]()

|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |