Krökatråden

Stoppsladd skrev:
2572814 E du go eller? :D

Vi ska ju DRICKA UR flaskorna oxå så det är nog lugnt:tummenupp
Phew. Blev lite orolig där ett tag. Glöm inte att ta med Cola och citron att blanda i. Då smakar whiskyn bäst!

Starstriker skrev:
2572843 Phew. Blev lite orolig där ett tag. Glöm inte att ta med Cola och citron att blanda i. Då smakar whiskyn bäst!

Säkert populärt:rolleyes:
Skulle nästan gjort det bara för att få se minen på damen från systembolaget som skall hålla i provningen :D

Stoppsladd skrev:
2572852 Säkert populärt:rolleyes:
Skulle nästan gjort det bara för att få se minen på damen från systembolaget som skall hålla i provningen :D

Alternativt kan du ju snappsa den. Inled gärna med ngn klassisk visa :tummenupp :D

Nu har jag varit på systemet. Blev lite gott & blandat

1 st Laphroaig för att fira att jag sagt upp mig. Sen brukar jag alltid köpa lite öl jag aldrig testat. Idag blev det Staro "röda" (tror inte jag provat den iaf), Baron Trenck (Tjeckien), Cobra (Indien) & Red Stripes (Jamaica). 2 av varje. Sist nämnda har jag iofs druckit vid ngt till fälle innan, men det va framåt små timmarna på krogen så det gills inte :)

Från att tro att det skulle bli en lugn helg, så vände det fort som fan, planen är som följer: Ikväll party, imorgon bitti älgjakt, imorgon kväll råparty, sön morgon rådjursjakt. MMMM kommer antagligen vara sliten på sön kväll. Spelar ingen roll då man har höstlov en vecka, jösses vad jag älskar mitt jobb.
SKÅL:tummenupp

Precis skaffat ett Ps2, så det blir att spendera kvällen framför det tillsammans med ett par bira och några groggar :3freak

Var i garaget efter jobbet:tungan när jag kom hem..... tog jag en kall öl:yoparty Grannen kom förbi med fler:pannkyss så de blir nog lite halvparty ikväll med polare:yoparty blir ev på porrmässa ikväll:arsele

det blev aldrig köpa nå sprit igår men jag känner att nu jävlar är tiden kommen, plus kanske en stor bacon frasse meny, inte tråkigt.

Det blev en flaska plötslig komfort och sex cider, smaskens till sista slicken.

Last edited:
Tjohoo..snart ramlar det in en massa människor hemma hos mig och äter en massa gott som jag har ställt i ordning och dricker roliga drinkar och njuuuuter.
Hoppas ni har en bra kväll allihopa :)

Jag tror en bög limmade på mig ikväll. Inte säkert men väldigt troligt iallfall. Hur ska man agera? Jag är inte ens van vid att tjejer raggar på mig. Jag åkte dessutom svarttaxi och urinerade offentligt. Vad bör jag ha för straff?

Jag tror en bög limmade på mig ikväll. Inte säkert men väldigt troligt iallfall. Hur ska man agera? Jag är inte ens van vid att tjejer raggar på mig.

- du är i Sverige, det är väl inte ovanligt? :arsele
(jag tror man får generalisera och förolämpa i denhär tråden, smiska mig annars)

2. Jag åkte dessutom svarttaxi
- normalt

3. och urinerade offentligt. Vad bör jag ha för straff?
- du är student, det är ett naturligt beteende

Jag är inte helt nykter så jag kan inte citerna ordentligt. skål.

Kom precis hem från kneget,
är lite uppspeedad, ska ta och varav ner med ett par Jack D shots, sitter aldrig fel

SKÅL!

Fy fan! Precis kommit hem fårn personalfest och nu är det bara 6 timmar kvar tills det är dags att dra till jobbet... känns som jag borde hoppat över dom sista drinkarna och åkt hem och lagt mig istället :död

Låter som om helgen varit givande på flera håll! Själv var det vinprovning för mig både fredag och lördag. Iofs var det samma vin och ur dunk, men det fungerade skitbra! Blev rätt packad!

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden