Krökatråden

IDAG ÄR JAG EMELLERTID GRÄSÄNKLING :yoparty:yoparty:yoparty:yoparty

Har bullat upp förråden massa spännande alkohol, och grabbarna kommer snart över.

Har ni fest eller?

Min tur idag, nästan lite synd att man måste köra om några timmar annars skulle man kunna köra en europeisk brunch :fyllisar

Haha. Idag är man hyfsat avslagen. Sitter och samlar krafter för en promenad med barnvagnen. Om en timme kanske :)

Tydligen kan man bli full på fulvodka och cola. Jag som trodde det var förbjudet! :mad:

Fyfan, ska aldrig mer dricka sprit...
Samma här, ölburkar i hela lgh en tom flaska absint, halv full mintuu, blod överallt i sängen och på flera väggar, krossad lampglobb i duschen, luftgeväret vid fönstret och gatlamoan e trasig

Kul att vakna till..

Samma här, ölburkar i hela lgh en tom flaska absint, halv full mintuu, blod överallt i sängen och på flera väggar, krossad lampglobb i duschen, luftgeväret vid fönstret och gatlamoan e trasig

Kul att vakna till..

Tog du en oskuld på fyllan?

Kul att vakna till..

Hahaha... Får tacka för humörhöjaren :D... Har en röntgenbild där ja i dimman lyckats placera en 4.5mm spetsnos i underarmen :gnissla...

Det går segt här! Jag blandade en grogg innan jag gick ner i källaren och kopplade in pexcentralen till nya badrummet och nu si sådär 2 timmar senare så har jag fortfarande bara druckit in grogg :gråta

Och nu kom tjejen hem så frågan är om man ska tigga till sig ett BJ eller be henne blanda en grogg :va Hon är bra på det ena men dålig på det andra så jag vettefan :gnissla

Det går segt här! Jag blandade en grogg innan jag gick ner i källaren och kopplade in pexcentralen till nya badrummet och nu si sådär 2 timmar senare så har jag fortfarande bara druckit in grogg :gråta

Och nu kom tjejen hem så frågan är om man ska tigga till sig ett BJ eller be henne blanda en grogg :va Hon är bra på det ena men dålig på det andra så jag vettefan :gnissla

Vad blev det? Åkte du på disken istället?

Klockan är 05.39 och jag är precis hemkommen från krogen. Massa trevliga flickor i min ålder där(Medusa i gamla stan). Igår var jag på Harry B James(Blåsjobb på handikappmuggen:tuttar) Imorgon fyller en kusin 30. Helvete, 3 dagar i rad. Levern lär ju säga till när han inte mår bra. Sov gott mina barn, för det ska jag göra!

Vad blev det? Åkte du på disken istället?

Näe, slut på groggvirket så jag sket i allt helt enkelt :tummenupp

Massa trevliga flickor i min ålder där(Medusa i gamla stan). Igår var jag på Harry B James(Blåsjobb på handikappmuggen:tuttar)

Det lät som trevliga flickor, rena rama svärmorsdrömmarna :D Det är konstigt att det alltid är så mycket lösaktigt på HBJ :va

Last edited:
Kunde hon blåsa ordentligt fast hon satt i rullstol?

Klockan är 05.39 och jag är precis hemkommen från krogen. Massa trevliga flickor i min ålder där(Medusa i gamla stan). Igår var jag på Harry B James(Blåsjobb på handikappmuggen:tuttar) Imorgon fyller en kusin 30. Helvete, 3 dagar i rad. Levern lär ju säga till när han inte mår bra. Sov gott mina barn, för det ska jag göra!

Klockan är 02.00 ca, nyss hemkommen från tillställning på bishops i malmö. Blev en del öl, en del punsch och en del säckpipa, trevligt trevligt:) Nu blir det mat, top gear och staropramen på burk:fyllisar

Klockan är 02.00 ca, nyss hemkommen från tillställning på bishops i malmö. Blev en del öl, en del punsch och en del säckpipa, trevligt trevligt:) Nu blir det mat, top gear och staropramen på burk:fyllisar

Ok, fortsätta fyllan hemma?

Jag kom hem från Sthlm kl 20, sov ett par timmar sen tog jag vad jag hade hemma i alkoholväg: Absolut Pears och blandade ut med jordubbsaft. Efter två sådana stack jag ut och mötte upp polare på stan och drog ett par fina öl. Trevlig kväll det blev!

Jag va också ute svängde lite halft, va förkrök hos en polare, sen fenix på södermalm och sen café opera. Tog det lite halvsoft med flippandet eftersom jag inte känner mig 100% än.

Men det va kul att va ute i svängen. Jag vill också träffa massa svärmorsdrömmar som ger BJ på toaletten haha.

Då var man ledig söndag, måndag, tisdag, onsdag. Nu tar jag mig en Absolute Pears/Fruktsoda med krossad is och lyssnar på "Chrome Division" och bara lutar mig tillbaks! :)

EN öl slutade i flera i fredags, gott var det iaf.
Lördagen tillbringades som en taliban med goda spritsorter och kall öl, är nog inte sista gången jag skuttar runt utklädd som en självmordsbombande taliban på krogen, många bjudningar blev det :tuttar

Fick även en briljant idé om en kommande vit helg, men den grusades sönder i bakfyllans misär, på fredag bär det av igen :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman