Krökatråden

Kvällens fyllespratt.
Jag började jobba 02:30 inatt så jag fick vika av från festen tidigare (i nyktert tillstånd) och fick då den briljanta ide'n att åka förbi min kompis lägenhet på väg till jobbet.
Han var kvar på festen (dyngrak) och jag visste att han inte hade låst dörren till lägenheten så jag gick helt enkelt in, släpade ner hans säng för trappen, la den på taket och tog med till jobbet.

Skulle kunna betala bra för att få se hans min när han kommer hem lagom på kanelen och inser att han har blivit bestulen på sin säng....

Kvällens fyllespratt.
Jag började jobba 02:30 inatt så jag fick vika av från festen tidigare (i nyktert tillstånd) och fick då den briljanta ide'n att åka förbi min kompis lägenhet på väg till jobbet.
Han var kvar på festen (dyngrak) och jag visste att han inte hade låst dörren till lägenheten så jag gick helt enkelt in, släpade ner hans säng för trappen, la den på taket och tog med till jobbet.

Skulle kunna betala bra för att få se hans min när han kommer hem lagom på kanelen och inser att han har blivit bestulen på sin säng....

:hihi Det var lagom elakt :tummenupp

Varför ska jag bli helt på kanelen efter endast ett glas vin?, och får jag då för mig att ta ett till glas blir jag helt förslappad... nu ligger jag på soffan, laptopen på magen och orkar inte röra på mig...

Jag ska hålla mig till sliskiga drinkar i fortsättningen...:trött

Varför ska jag bli helt på kanelen efter endast ett glas vin?, och får jag då för mig att ta ett till glas blir jag helt förslappad... nu ligger jag på soffan, laptopen på magen och orkar inte röra på mig...

Mer träning! Kommer göra susen... ;)

För de e la sömnmedel dedär skiten :gnissla

Själv får man lyssna på när grannen ovanför har världens partaj när man själv bestämt sig för att inte festa idag :gnissla

Men man fick ju sitt igår, bastu ooo yee :fyllisar

Lägg på sig en 30-40 kg så ska du se att du tål mer sen:tummenupp

Efter förr-förra veckans rampage känns det skönt att bara ta sig ett glas vin och surfa lite sporthoj såhär på lördagskvällen

:lillgammal

Blev endast två groggar ikväll då gårdagen bjöd på lite mer av den sorten. Vaknade upp med skallebank och utsvulten så en kebab senare och lite kemiska preparat så var man fit for fight igen och orkade jobba några timmar.
Imorgon ska det bli skönt att gå upp tidigt och slänga ihop en Scrambled eggs med swarzwald-skinka och sen stå och skotta sågspån i 5-6 timmar. Nästan så man kommer önska att man var bakfull.

Tänkte vara nykter tills marken är framme igen. Andra helgen nu. Det börjar suga lite i öltarmen. :(

Och nu är vi där. För att klara en månad utan sprit har jag vräkt demoniska mängder godis och sett film hela helgerna. Godiset har gjort att vi snart måste slå ut en vägg för att jag ska ta mig ut så därför ska jag nu ha en månad där jag inte äter godis, chips eller annat onödigt fettbildande.

Tanken inför min återkomst till scenen denna helg är att försätta mig i spritkoma till maj. Frågan är vad som är "nyttigast" att dricka. Dvs som man blir minst fet av.

Sprit? Vin? Öl (Bright brew)? Min tanke är att det bör vara sprit, till exempel whiskey och vatten. Har jag fel?

Du har så rätt så. Ren sprit är bäst. Vin är också ok (knappt).
Groggar, bira etc är det bara att glömma :)

Tänk om det ändå vore fredag så man kunde sitta i soffan och dricka öl och spela gitarr. Oh wait!

IMG_0738.JPG

:tummenupp :tummenupp

Det blev dock bara två stycken öl, för den goda smakens skull.

Kvar på jobbet, men oj vad gott det skulle vara med ett glas rött nu. Blir till att svänga förbi apoteket på vägen hem och inhandla en panna.

Är ju ledig fyra dagar enligt schemat och tar mig nu en Havana Club 7 + cola och is. Mmmm... Skål på er!

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti