Krökatråden

nån som vet ett schyst irländskt pub till st patricksday? i sthlm eller malmö vet inte riktigt vart jag kommer vara.

I morn smällere :banana då packar grabbarnagrus bilen full med gottigheter och drar ut på landet.

Nerpackat Öl vin och whisky massor god mat massor ölkorv massor chips/nötter ett Nintendo Wii en massa varma kläder en sovsäck och Diesel :cdevil och sist men får absolut inte glömmas Resorb.

Avresa 13:00 :tummenupp

Resorb är fan den bästa skiten någonsin!:tummenupp
Det räddade min danmarkresa!

Inte en droppe i helgen :3freak förhoppningsvis så kan jag skaffa fram några :öl till bastun ikväll.

Freezing cold 3,5or i bastun lirandes Chicago (Kortspel) :) Toppenkväll :tummenupp :) :) :) :)

är det ingen som varit skit full och gjort bort sig totalt i helgen, vill höra lite historier så man får garva lite, själv har jag jobbat och inte kunnat ta en droppe. Så där finns inte mycket att orda om.

är det ingen som varit skit full och gjort bort sig totalt i helgen, vill höra lite historier så man får garva lite, själv har jag jobbat och inte kunnat ta en droppe. Så där finns inte mycket att orda om.

Last edited:
Jo... vad skriver jag när det är lite preskiberat just nu e jag så bakis att jag knappt kan stå de e fan illa.
kan bjuda på uppvaknandet som va lite jobbigt men inte det värsta..
Smirnoff 3liters flaska med pump är helt livsfarligt, vaknade imorse i en polares soffa med dålig gasmage och morgon ribba av att jag fick en hund i ansiktet bara för att inse att det är släktmotagning runt mig, mina kläder ligger på andra sidan rummet... Tror aldrig folk har fikat så länge.

Vit fredag för mig, funderar till och med på att gå till sängs nu redan. Nåja, jag får ta en extra grogg imorgon istället för att ställa allt till rätta.

Vit fredag för mig, funderar till och med på att gå till sängs nu redan. Nåja, jag får ta en extra grogg imorgon istället för att ställa allt till rätta.

Jag har torkat i 2 veckor nu. Inte bra alls. Imorrn blir det nog lite vin hursomhelst. Kanske mer, kanske mindre :fyllisar

Jäklars. Skulle suttit riktigt fint med en virre nu på senkvällen. Men det fanns inte en droppe hemma.
Första prioritet imorn blir att ta sig till systämet och handla.

En halv vinare och en öl. Om ett tag börjar det nog komma folk. Har två öl och en flaska rom som ska bort i afton. Demonfylla inc.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT