Krökatråden

:indianfylla

Du har väntat på att jag skuylle lyfta tråden va? :banana
Krökatråden är faktiskt helt fantastisk när det är förförsupning innan man åker på en riktig förfest. När man bara sitter och dricker nån öl hemma och spelar gitarr och sjunger i sin ensamhet precis sådär salongsberusad som man törs vara när man är ensam.

Fortfarande sjuk som ett arsel, väntar bara på att tjejen ska komma hem och göra mat åt mig :(
Idag blir det minst ett glas med whiskeY, dock utan cola. Sen blir det ett par groggar med whisky också och sen har doktorn ordinerat minst en G&T.
Om inte det jagar bort febern så kommer jag aldrig bli frisk :gråta

Fortfarande sjuk som ett arsel, väntar bara på att tjejen ska komma hem och göra mat åt mig :(
Idag blir det minst ett glas med whiskeY, dock utan cola. Sen blir det ett par groggar med whisky också och sen har doktorn ordinerat minst en G&T.
Om inte det jagar bort febern så kommer jag aldrig bli frisk :gråta

Whisky funkar alltid när man är sjuk! :fakta Om inte annat känns det bättre å va sjuk :hihi

kommer bli koma ikväll... har redan dragit i mig 4 öl på 45 minuter utan någon mat i magen :yoparty

kanske att man skall avsluta dagen med starkt:)

Precis, det är ALLTID lättare att tycka synd om sig själv när man dricker en whisky till det :hihi

För att inte tala om vad jäla synd det är om en dagen efter när man är dubbelt sjuk!

Men den tanken tänker man sällan när imunförsvaret satt ned tankeförmågan.....bara skit med kroppen.

Henrik

För att inte tala om vad jäla synd det är om en dagen efter när man är dubbelt sjuk!

Men den tanken tänker man sällan när imunförsvaret satt ned tankeförmågan.....bara skit med kroppen.

Henrik

Då är man förhoppninsvis så bakis att man glömmer resten :tummenupp

Hur har jag kunnat missa den här tråden? Började läsa i början men insåg att inläggen var från 2005. :tummenupp Länge leve krökatråden!

Tja fan. Nu har jag fått i mig några bira. Ska jobba imorrn så jag måste snart sluta. Imorrn däremot blire åka av!

Mina bira är slut för länge sen, skall upp tidigt i morgon.

Men nästa helg skall det bli grabbkväll i sommarstugan inkluderat vinterbad :tummenupp

Ett glas Glen Garioch 15 årig med fåpyllning och två danska pilsner samt en garre men nu får det va nog.

Jag blev bjuden på en massa, men ska upp tidigt imorrn (kl 10) och kränga hoj, så jag får ta mig i kragen nu. Det duger inte att stinka sprit när man ska snacka med kunder. Imorrn tar jag nya tag :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT