Esquire
Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Snackar du om ett gated community eller en berlinmur runt Östermalm?Markus skrev:2627478*Stängsel
*Inkomst
*Vakter
*La Dolce Vita
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Snackar du om ett gated community eller en berlinmur runt Östermalm?Markus skrev:2627478*Stängsel
*Inkomst
*Vakter
*La Dolce Vita
Dee_cati skrev:2627580men jag tycker inte att man ska se ner på någon bara för att de måste låna för att köpa en bil eller motorcykel. .
Starstriker skrev:2627596Men är det en rättighet för en låginkomsttagare att äga lyxpryttlar såsom feta datorer och stora plattskärmar?
korvgubbe skrev:2627604man ska absolut inte se ner på folk med små marginaler eller folk som väljer att låna för att förverkliga drömmar.
...snabba fixar.. ..
Starstriker skrev:2627596Men är det en rättighet för en låginkomsttagare att äga lyxpryttlar såsom feta datorer och stora plattskärmar?
Esquire skrev:2627603Snackar du om ett gated community eller en berlinmur runt Östermalm?
Freddola skrev:2626756Vem tjänar mest på SH
Inte är det jag iaf0 kr har jag tjänat enligt den dära.
Starstriker skrev:2627551Funderar ibland vad det är för folk som använder sig av Finax-telefonlån eller Citibanks erbjudande om att låna utan säkerhet (skyhög ränta). Begriper inte folk att de blir BLÅSTA? Aftonhoran borde vara en grym reklamplats för dessa sk banker för att nå sina målgrupper......
Har man inga pengar ska man inte köpa såna grejjer heller. Pengarna skall främst användas till att betala av befintliga lån i förekommande fall, därefter kan man ägna sig åt lyxkonsumtion.

Starstriker skrev:2627596Att ta nya lån är ren idioti.
Markus skrev:2627643jag menar att man ska verkligen kunna slippa allt mänskligt avskräde, typ en kille i mitt område som bodde på mariatorget förut - han vill man ju fan inte ha hur mycket pengar han än har.
Starstriker skrev:2627513Har ni sett det här programmet Kort-fällan eller vaffan det heter som går på trean? Hur kan folk köpa bil, hoj och en massa elektronik på avbetalning!?
Ny villa etc etc.
Det ligger helt bortom min filosofi. Man spenderar bara pengar som man har. Nettoflödet ut får aldrig bli större än nettoflödet in. Det enda man lånar till är lya, studier och KANSKE en bil.

Han kanske har inkomst från mer än en källa?MDM skrev:2628371jaha min boss tjänar över millen om året och har 15 mille i förmögenhet... och så finns det aldrig pengar....
stoffer skrev:2628380Han kanske har inkomst från mer än en källa?
Vad för sits är det där man inte får göra vinst på kapital eller aktieaffärer?MDM skrev:2628384Ne de får man inte ha i hans sits...
Fy fan vilken lirare....
MDM skrev:2628371jaha min boss tjänar över millen om året och har 15 mille i förmögenhet... och så finns det aldrig pengar....
RMT_Racing skrev:2628464tipsade genast 10 av mina polare om tjänsten så nu väntar jag bara på fler påäng

Perfekt jueKGK skrev:2628468Haha, polare kolla in vad jag tjänar![]()
har redan sett de som funderat på att låna några mille över årskiftet och sedan lämna tillbaka dom, för att bättra på siffrorna när de ska ragga
vad det kommer hagla sökningar![]()

KGK skrev:2628482Siffrorna kan vara gamla har jag förstått, kanske taxering för år 2004, äldre eller nyare...
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |