kostnadsfria kreditupplysningar - Ratsit

KGK skrev:
2627979
:D

En äkta stockholmare som aldrig varit utan för tullarna

Tvärtom, just eftersom jag så ofta är utanför tullarna förstår jag att innerstan skyddas till varje pris. :fakta
Väntafr fortfarande på den kandidat som ska driva kampanj för att avsluta experimentet att införliva massa getton i Stockholm kommun, typ Vällingby och Farsta - bort med skiten. :mad:

anja skrev:
2628519 2005 är det. Nyare är ju svårt att få.

2004 är det, 2005 års deklarationer är klara och offentliga våren 2007.

Last edited:
Markus skrev:
2628838 Tvärtom, just eftersom jag så ofta är utanför tullarna förstår jag att innerstan skyddas till varje pris. :fakta

Är Mariatorget utanför stan:va killen var ju därifrån om jag förstod rätt, eller bor du utanför tullarna och förorterna ska skyddas från innerstan? eller ska stadsdelarna skyddas från varandra?

Markus skrev:
2627643 En kombination, man skulle kunna göra något riktigt schysst i Sverige, jag tror faktiskt det. Att man skall uppfylla vissa krav för att få köpa, att man kan bli utslängd osv. Så är det ju redan i en vanlig brf men jag menar att man ska verkligen kunna slippa allt mänskligt avskräde, typ en kille i mitt område som bodde på mariatorget förut - han vill man ju fan inte ha hur mycket pengar han än har. Sådana kan man sortera bort med formulär och utvärderingar, intervjuer osv. Dragkraften för de sökande kan vara bl.a. trygghet, eller ära att få bo nära sektledaren (mig alltså).

Så vill jag med ha det :)

robbandalal skrev:
2629044 Min är från 2005 iaf,skulle tro att alla andra är det oxå om ni inte är väldigt superspeciella
Min med!

Dock så blev jag besviken, trodde bossen tjänade mer än vad han gör. Jävla sett!! :mad:

anja skrev:
2629063 Mina uppgifter är från 2005 i alla fall.
Mina med.

Någon som rapporterat detta ännu?

ratsit.se lyssnar till opinionen – tar bort sista fyra siffrorna i personnummer
Gårdagens lansering av ratsit.se har fått stor uppståndelse i media och många är mycket positiva till vår kostnadsfria kreditupplysning. Detta märks inte minst på anstormningen till ratsit.se och att annonsörerna står på kö.

Källa: www.ratsit.se

Last edited:
KGK skrev:
2628900 Är Mariatorget utanför stan:va killen var ju därifrån om jag förstod rätt, eller bor du utanför tullarna och förorterna ska skyddas från innerstan? eller ska stadsdelarna skyddas från varandra?

Det var två olika frågor, dels ska inte förort och innerstad segregeras, och dels ska man kunna välja vem man vill ha som granne.
:brynad

robbandalal skrev:
2629044 Min är från 2005 iaf,skulle tro att alla andra är det oxå om ni inte är väldigt superspeciella

Det är jättekonstigt eftersom slutligt besked inte ens skickats ut till t.ex. alla som föregående år sålt bostad eller är registrerade firmaägare, i så fall är det mixade uppgifter.
I "Inkomstkalendern" har det alltid varit förrförra årets uppgifter, trodde det var samma i denna.

Last edited:
Markus skrev:
2629167 Det var två olika frågor, dels ska inte förort och innerstad segregeras, och dels ska man kunna välja vem man vill ha som granne.:brynad
Jag ska kolla upp dig för att se om du platsar i min socitetskrets. Om du inte gör det säger jag upp bekantskapen och skickar ut dig, då får du umgås med övriga Batistini-bögar:mad:

Det var en väldigt intressant sida, bra att kunna få koll på det allmänna löneläget inför förhandlingar och kul att se att chefen tjänar så d**la mycket:D Missunnar ingen att ha bra betalt så länge de inte bromsar mitt löneläge och än så har chefen inte gjort det men jag har ju inte vetat var taket ligger, nu vet jag:tummenupp

*/ ?>
Back