Konstiga killar

• Thread starter Thread starter HbgQ
  • Start date Start date
Eller så skrev han det för att Han VA full men inte spytt......
Behöver ju inte vara något som HELST med flickor inblandat....oftast är det ju det...men dock.

Skitsamma...han kommer hem med blykeps i alla fall....:hihi

t-rex skrev:
2347419 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,866222,00.html
Tja, där torde väl debatten ta slut. Kvinnor är så fundamentalt obegripliga så det finns liksom ingen idé att försöka förstå sig på vad de tänker med.

Helt plötsligt förstår jag varför vi i Sverige så sent tillät rösträtt för kvinnor och varför det i vissa länder fortfarande inte tillåts. Där framgår ju med all önskvärd tydlighet att kvinnor inte är kapabla att göra sunda, genomtänkta val.

HbgQ skrev:
2347696 Vi har iaf något att tänka med....:fatta:
Det råder väl vissa delade meningar i den frågan, i vissa fall alltså.

Ang aftonbladet länken, det här säger väl det mesta: "-Alla varnar mig, säger att jag ska vara försiktig och att han är en seriemördare, säger hon.
-Men de känner inte Wayne som jag gör."

Thermal skrev:
2347726 Det råder väl vissa delade meningar i den frågan, i vissa fall alltså.

Ang aftonbladet länken, det här säger väl det mesta: "-Alla varnar mig, säger att jag ska vara försiktig och att han är en seriemördare, säger hon.

han har kanske en jätteklubba.....

Vad vet jag...Något har iaf förvrängt skallen på henne

Thermal skrev:
2347726 Det råder väl vissa delade meningar i den frågan, i vissa fall alltså.

Hmm om dom två är som "alla" killar och tjejer är så är "alla" killar seriemördare och "alla" tjejer hjärnlösa. :tungan :skrämd :skrämd

Undrar vilket som är värst att vara blåögd och blåst eller att vara en seriemördare :rolleyes: :va

HbgQ skrev:
2338598 Min "gubbe" har åkt med grabbgänget på semester under 10 dagar.
( Dricka :öl och titta på :tuttar )

Igår kom det ett fint mess om att han var full men att han "sköter" sig.
Vad då sköter sig? :huvet

Det är ju helt ok att bli sugen borta bara man äter hemma :hihi

Varför skickar man ett sånt mess??

Av samma anledning varför han köper blommor till dig när han knullat nya kaffemaskinsmekanikern på jobbet...

Skuldkänslor..

HbgQ skrev:
2347766 han har kanske en jätteklubba.....

...

Kniv verkar det ha varit.

Jag hörde för övrigt just ett inslag med det unika partiets partiledare. Det är inte utan att man blir lite förundrad över en del människor...

Varför ens skicka ett sms och skriva att man sköter sig?
Litar inte din kille på att du litar på honom?

Och om du är osäker tror jag att du lättare finner svar om du frågan din kille istället för på forumet. Rak kommunikation. Tvåvägs, inte envägs.

Bikerbitch skrev:
2348158 Varför ens skicka ett sms och skriva att man sköter sig?
Litar inte din kille på att du litar på honom?.

Jag tycker hon ska skicka ett SMS där hon skriver att HON sköter sig! =)

"Hej älskling! Hoppas du har kul med dina kompisar. Jag sköter mig och har INTE vuxenkramats med någon annan medan du varit borta! Puss och kram!"

Så här är det. Han var full och ville ha lite kontakt med dig. I manlighetens namn lägger han till ett "jag sköter mig". Bry dig inte om det. Han ville bara ha lite sms-kontakt i fyllan o villan. Han hade säkert trist.

Dark_Messenger skrev:
2348207 I manlighetens namn lägger han till ett "jag sköter mig". Bry dig inte om det. Han ville bara ha lite sms-kontakt i fyllan o villan. Han hade säkert trist.

Min gissning är att han förvisso sköter sig men har upplägg för att missköta sig varför han är sådär manligt stolt över hur duktig han är så han hoppas på lite uppskattning av henne när han upplyser om det!

Tyvär har killen inte fattat att det INTE är något positivt när vi berättar för våra flickvänner om att vi minsan hade värsta chansen med värsta fina bruden men att vi minsan sa NEJ... Självklart är det bättre än att vara otrogen men i tjejernas värld har vi begått ett fel som ens utsätter oss för en situation där chansen kan uppkomma.

- Värsta fina tjejen limmade på mig men jag skötte mig och sa NEJ! *stolt*
- Ditt djefla as!!
- Va?! Jag sak ju nej sa jag ju!
- Ja, det gjorde du förvisso men bara genom att bete dig på ett sätt som gjorde att tjejen limmade på dig innebär att du är ett djävla as!

....och så får vi sova på soffan.... Eller i flera timmar förklara varför vi skrev som vi gjorde i ett SMS...

korvgubbe skrev:
2348176 Jag tycker hon ska skicka ett SMS där hon skriver att HON sköter sig! =)

"Hej älskling! Hoppas du har kul med dina kompisar. Jag sköter mig och har INTE vuxenkramats med någon annan medan du varit borta! Puss och kram!"

Precis vad jag tänkte!

Skriv typ (kort och koncist): Jag sköter mig också. ;)

hehe

RocketQueen skrev:
2348416 ...

Skriv typ (kort och koncist): Jag sköter mig också. ;)

hehe

Vaddå hehe!?!?

Skickar hon ett sånt SMS till sin pojkvän så tänker han "De var ju bra..." och sen skiter han väl i det??

*/ ?>
Nyheter
Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

Back