Konstiga killar

• Thread starter Thread starter HbgQ
  • Start date Start date
Chrille skrev:
2348425 Vaddå hehe!?!?

Skickar hon ett sånt SMS till sin pojkvän så tänker han "De var ju bra..." och sen skiter han väl i det??

Ja men jag tänkte såhär. Egentligen ska han väl inte ens behöva skriva "jag sköter mig". Det räknar man ju med, även om det tyvärr finns pojk/flickvänner som inte sköter sig.
Jag tyckte hans sms var lite "jaha, hade du tänkt att inte sköta dig eller". Alltså skickar han ett sånt så får han ett sånt svar tillbaka. Inget allvarligt utan med glimten i ögat.

Apropå säga vad man menar med sms osv...
Jag skickade ett väldigt trevligt sms till en tjej som precis dumpat mig för en annan snubbe. Det handlade om utsikt på ett berg osv, saken var bara den att de sista orden i sms:et var Kurva Metla vilket betyder prostituerad på polska (tror jag det var iaf) & isländska. Tyvärr var hennes nya kille isländsk så hon visste vad det betydde. Det VAR inte meningen att få in dessa ord i sms:et men förklaringen (förvisso sann) låter så uppenbart som en lögn så jag tror hon fortfarande inte tror mig. Kanske därför jag inte hört av henne på 7-8 månader. :gnissla

Aningen schizofrent sms :rolleyes:

RocketQueen skrev:
2348581 Ja men jag tänkte såhär. Egentligen ska han väl inte ens behöva skriva "jag sköter mig". Det räknar man ju med, även om det tyvärr finns pojk/flickvänner som inte sköter sig.
Jag tyckte hans sms var lite "jaha, hade du tänkt att inte sköta dig eller". Alltså skickar han ett sånt så får han ett sånt svar tillbaka. Inget allvarligt utan med glimten i ögat.
Nej, det ska han inte behöva skriva. Att han skrev det indikerar pinsamt tydligt hur han resonerar.

jag tycker att det sms:et var fullständigt mlogiskt (manligt logiskt, hurra nytt ord.. SAOL någon?)
han skriver att han uppför sig på ett korrekt sätt... å inte httar på dumheter.

det jag inte fattar med mitt mIQ är hur man kan få det till något annat??!!

kIQ och klogik (kvinnlig intelligens å kvinnlig logik) och cheyers fantasiförmåga verkar enbart gå ut på att hitta eventuella negativa saker i allt man gör å säger..

fundering: uppfattar cheyer ens det som skrivs tex "jag sköter mig" eler ser de enbart "jag har gjort nått dumt"? de borde gå en kurs i läsförtåelse isf .. så de inte byter utt ett ord mot ett annat..
i cheyers värld betyder äpple banan

RocketQueen skrev:
2348581 Ja men jag tänkte såhär. Egentligen ska han väl inte ens behöva skriva "jag sköter mig". Det räknar man ju med, även om det tyvärr finns pojk/flickvänner som inte sköter sig.

Det märks att du är tjej. Du ska inte tänka mer än att han sköter sig och är full. Precis vad som står i sms:et. :)

Här är en kille som alldeles tydligt har lärt sig att man ska säga det mest uppenbara till tjejer. "Jag älskar dig" t.ex. Det kan man säga hur mycket som helst, eller hur? Det har vi killar fått höra i alla fall och den manliga logiken att "Jag säger till när jag ändrar mig" vill inte tjejer ha. Killen tänkte likadant om att sköta sig - nu när inte hon är där och ser det så måste han ju berätta att han fortfarande sköter sig, att det inte bara sker när hon är där.

Sms på fyllan kan inte ha undermedelanden, är man dtupfull funkar inte den delen av hjärnan. Skeriver man jag sköter mig mennar man jag sköter mig. Om det hade varigt så att han inte sköte sig hade han inte skickat det.

Det betyder. "Jag har inget vettigt att skriva men tänlte höra av mig"

Kan man säga något som inte kan misstolkas? Skriver man "jag älskar dig" så tänker ni väll -"Varför måste han övertyga mig om det? Han har varigt otrogen!"

imaster skrev:
2349925 Det märks att du är tjej. Du ska inte tänka mer än att han sköter sig och är full. Precis vad som står i sms:et. :)

Här är en kille som alldeles tydligt har lärt sig att man ska säga det mest uppenbara till tjejer. "Jag älskar dig" t.ex. Det kan man säga hur mycket som helst, eller hur? Det har vi killar fått höra i alla fall och den manliga logiken att "Jag säger till när jag ändrar mig" vill inte tjejer ha. Killen tänkte likadant om att sköta sig - nu när inte hon är där och ser det så måste han ju berätta att han fortfarande sköter sig, att det inte bara sker när hon är där.

Jag förstår hur du menar. Kändes bara som "ja fan vore det väl om du inte skötte dig". :) Men jag är helt med på hur du tänker.

valmers skrev:
2349825 Nej, det ska han inte behöva skriva. Att han skrev det indikerar pinsamt tydligt hur han resonerar.

Ja alltså jag har egentligen ingen aning om hur killen tänker men hade jag fått ett sånt hade jag tyckt det var lite konstigt. Jag skulle aldrig skicka ett sånt själv. Jag vill att min kille ska veta att han kan lita på mig. Precis som att inte han ska behöva påpeka att han sköter sig.

Men jag fattar va killarna i tråden säger. Att vi tjejer tänker för mycket. Det kan nog vara sant!
Jag vill ju inte döma ut killen. Trådskaparen känner ju honom bäst. :)

Last edited:
RocketQueen skrev:
2351125

Ja alltså jag har egentligen ingen aning om hur killen tänker men hade jag fått ett sånt hade jag tyckt det var lite konstigt. Jag skulle aldrig skicka ett sånt själv. Jag vill att min kille ska veta att han kan lita på mig. Precis som att inte han ska behöva påpeka att han sköter sig.
Men jag fattar va killarna i tråden säger. Att vi tjejer tänker för mycket. Det kan nog vara sant!
Jag vill ju inte döma ut killen. Trådskaparen känner ju honom bäst. :)

Det är precis så jag menar...
Han vet att jag litar på honom som han litar på mig..
Då behöver han ju inte skicka ett sånt mess.
Jag vet att han inte har gjort något fel men min fundering var enbart:
Varför man skriver så..

Sen tror jag inte i vårat förhållande att det är jag som tänker för mycket..
Han har hjärnan på speed hela tiden..:hihi

HbgQ skrev:
2351164 Det är precis så jag menar...
Han vet att jag litar på honom som han litar på mig..
Då behöver han ju inte skicka ett sånt mess.
Jag vet att han inte har gjort något fel men min fundering var enbart:
Varför man skriver så..

Sen tror jag inte i vårat förhållande att det är jag som tänker för mycket..
Han har hjärnan på speed hela tiden..:hihi

Ja vissa killar tänker också mycket. :)
Jag förstår precis hur du menar. Klart man kan nojja sig ibland men inte skulle jag skriva "jag sköter mig". Men det kanske är som några killar här skriver. Kanske han är rädd att du oroar dig och därför bara vill klargöra det? Jag skulle nog fråga så har du det ur världen sen.

RocketQueen skrev:
2351192 Ja vissa killar tänker också mycket. :)
Jag förstår precis hur du menar. Klart man kan nojja sig ibland men inte skulle jag skriva "jag sköter mig". Men det kanske är som några killar här skriver. Kanske han är rädd att du oroar dig och därför bara vill klargöra det? Jag skulle nog fråga så har du det ur världen sen.
Precis, det är bara att fråga. Han kommer att ljuga när han svarar.

*/ ?>
Nyheter
Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

Back