Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
t-rex skrev:2347419http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,866222,00.html
Tja, där torde väl debatten ta slut. Kvinnor är så fundamentalt obegripliga så det finns liksom ingen idé att försöka förstå sig på vad de tänker med.
Sedan har jag hört att de kör sämre än höns.
t-rex skrev:2347419http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,866222,00.html
Tja, där torde väl debatten ta slut. Kvinnor är så fundamentalt obegripliga så det finns liksom ingen idé att försöka förstå sig på vad de tänker med.
Det råder väl vissa delade meningar i den frågan, i vissa fall alltså.HbgQ skrev:2347696Vi har iaf något att tänka med....:fatta:
Thermal skrev:2347726Det råder väl vissa delade meningar i den frågan, i vissa fall alltså.
Ang aftonbladet länken, det här säger väl det mesta: "-Alla varnar mig, säger att jag ska vara försiktig och att han är en seriemördare, säger hon.
-Men de känner inte Wayne som jag gör."
Thermal skrev:2347726Det råder väl vissa delade meningar i den frågan, i vissa fall alltså.
Ang aftonbladet länken, det här säger väl det mesta: "-Alla varnar mig, säger att jag ska vara försiktig och att han är en seriemördare, säger hon.
-Men de känner inte Wayne som jag gör."

HbgQ skrev:2338598Min "gubbe" har åkt med grabbgänget på semester under 10 dagar.
( Drickaoch titta på
)
Igår kom det ett fint mess om att han var full men att han "sköter" sig.
Vad då sköter sig?![]()
Det är ju helt ok att bli sugen borta bara man äter hemma![]()
Varför skickar man ett sånt mess??
Ja, det är helt klart. Troligen en släng av kvinnlig logik.HbgQ skrev:2347766Något har iaf förvrängt skallen på henne

HbgQ skrev:2347766han har kanske en jätteklubba.....
...
Bikerbitch skrev:2348158Varför ens skicka ett sms och skriva att man sköter sig?
Litar inte din kille på att du litar på honom?.
Dark_Messenger skrev:2348207I manlighetens namn lägger han till ett "jag sköter mig". Bry dig inte om det. Han ville bara ha lite sms-kontakt i fyllan o villan. Han hade säkert trist.
Thermal skrev:2348323Har stackars smsförfattaren kommit hem än förresten?
korvgubbe skrev:2348176Jag tycker hon ska skicka ett SMS där hon skriver att HON sköter sig! =)
"Hej älskling! Hoppas du har kul med dina kompisar. Jag sköter mig och har INTE vuxenkramats med någon annan medan du varit borta! Puss och kram!"
RocketQueen skrev:2348416...
Skriv typ (kort och koncist): Jag sköter mig också.
hehe
Chrille skrev:2348425Vaddå hehe!?!?
Skickar hon ett sånt SMS till sin pojkvän så tänker han "De var ju bra..." och sen skiter han väl i det??
Svartsjuka och oro leder inte till bra saker.|
|
Stark Future tredubblar omsättningen
Barcelona, Spanien – april ... |
|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |