Konstiga killar

• Thread starter Thread starter HbgQ
  • Start date Start date
HbgQ skrev:
2338812 Jag trodde inte att det var något dolt budskap heller...:mad:
Men varför skriver man

"Jag sköter mig"

Det var det jag undrade inget annat
Är inte ett dugg orolig för att han ska vara otrogen..

Det var inte alls meningen att analysera det kan skrev det var en fråga..
Var det ett känsligt område för dig eller??

Läs din första mening igen: "Jag trodde inte... men varför skriver man"

Är inte det ett analyserande?

Ja, det är ett känsligt område för mig, och förmodligen alla andra som är less på att bli tolkade, missuppfattade och missförstådda, när vi hela tiden säger rakt ut vad vi menar.

"Det har kommit en ny film med Kevin Kostner" betyder i mina öron att det har kommit en ny film med någon smörig skådis, inte "Du kan väl avboka det du hade tänkt göra med dina kompisar och se en smörig film med mig i kväll"

Om jag säger "Jag drar till en polare och dricker öl och kollar film i kväll" så är det det jag gör.
Får jag dessutom till svar "Jaha, jag får väl hitta på något själv då" så tar jag det som att brewden verkligen kan hitta på något, inte som hon menar "Din jävla skitstövel, då sitter jag här hemma i soffan och surar tills du kommer hem, för jag hade tänkt mysa med dig i kväll"

Ännu värre är ju om man rakt ut frågar "Går det bra att jag xxxxx på torsdag kväll" och får ett "det gör det väl" och sedan får höra att det är ett svek större än judas att inte komma ihåg att det är exakt 5 månader sedan man träffats och att man just det datumet ska hålla handen och se nykär ut.
Säg det då för helvetet, säg inte att det går bra, säg att ni hade andra planer, jag kan ändra mina planer utan att det är en katastrof.

Faktum är att jag själv inte har haft dåliga erfarenheter på det planet, men många av mina polare har ett helvete med sånt.
(själv är jag nysingel efter ett 18 års förhållande)

GuW skrev:
2338868 Läs din första mening igen: "Jag trodde inte... men varför skriver man"

Ja, det är ett känsligt område för mig, och förmodligen alla andra som är less på att bli tolkade, missuppfattade och missförstådda, när vi hela tiden säger rakt ut vad vi menar.

Det beror kanske på vilket förhållande man har..

Vi säger vad vi menar till varandra..
Lindar inte in allt så fint som tjejer är experter på att göra.
Vill jag ha något så säger jag det och han är likadan..

Tycker att det är bra att han hittar på saker tillsammans med sina kompisar..
Bara för att man är kär behöver man inte klänga på varandra hela tiden.

Visst är det mysigt att sitta i soffan och mysa men man behöver göra annat oxå..

Han frågade om jag ville följa med på resan men det ville jag inte..
Det är han och grabbarnas resa...
Man tar väl inte med sig mat till en middagsbjudning heller..

Med tanke på omständigheterna tycker jag att det är konstigt att han skriver så..
Han kanske ville veta om jag sköter mig :hihi

HbgQ skrev:
2338598 Min "gubbe" har åkt med grabbgänget på semester under 10 dagar.
( Dricka :öl och titta på :tuttar )

Igår kom det ett fint mess om att han var full men att han "sköter" sig.
Vad då sköter sig? :huvet

Det är ju helt ok att bli sugen borta bara man äter hemma :hihi

Varför skickar man ett sånt mess??

Kanske menade han att han sköter sig och inte spyr , och muckar gräl med
alla som är i närheten....

Det enda jag kommer att tänka på när jag läser tråden är att trådstartaren inte har en susning om hur det går till när 10 grabbar sticker iväg o dricker öl...

HanneZ skrev:
2339231 Det enda jag kommer att tänka på när jag läser tråden är att trådstartaren inte har en susning om hur det går till när 10 grabbar sticker iväg o dricker öl...

Vem sa att det var 10 grabbar??

Det står 10 dagar.

Det kanske är samma sak för dig :hihi

HanneZ skrev:
2339231 Det enda jag kommer att tänka på när jag läser tråden är att trådstartaren inte har en susning om hur det går till när 10 grabbar sticker iväg o dricker öl...
Men berätta gärna hur det går till;)

GuW skrev:
2338777 Men vad faaaan!

Läs vad han skirver för helvete, han är kille, det är inga dolda budskap, det är inga underförstådda meningar, det är precis som det står.

Jag med många andra män HATAR när det ska analyseras vad man egentligen menar hela tiden, vi säger vad vi menar, tror ni något annat är det ni som är dumma i huvudet, inte vi...

Han är helt enkelt drängfull, men sköter sig i övrigt.
Jag tänkte samma..

HbgQ skrev:
2338812 Jag trodde inte att det var något dolt budskap heller...:mad:
Men varför skriver man

"Jag sköter mig"

Det var det jag undrade inget annat
Är inte ett dugg orolig för att han ska vara otrogen..

Det var inte alls meningen att analysera det kan skrev det var en fråga..
Var det ett känsligt område för dig eller??

Jag vet att både han och hans kompisar sköter sig..

Det var en fråga inget analyserande..

Jag litar på honom fullt ut och därför undrade jag bara varför man skriver
"jag sköter mig" Det vet jag ju redan att han gör

Det är ju inte så att jag skickar till honom att jag sköter mig
Jo det är ju det du gör!

han sköter sig, han pissar inte ner och han skriker inte utan han sitter lugnt och fint och är full och glad.

DU överanalyserade det som att han menade att han inte är otrogen osv osv osv osv.

Om han inte har sagt det så har han med 99,99% säkerhet inte haft en minsta antydan till tanke om att du på 10000år hade kunnat misstolka det som att han menade att han inte är otrogen.

vi är INTE komplicerade, vi menar vad vi skriver och inget annat.

och jag har inte menat detta inlägget på ett otrevligt sätt eller så om det låter så,
utan jag vill bara att du inte ska oroa dig, han menade inte så
det är inget konstigt med det.

UrbanTiger skrev:
2339612 Att han sköter sig innebär att han använder kondom, varje gång, fast han är sketfull :tummenupp

:hihi
Vad bra att han använder dom jag skickade med honom...
Vill ju inte ha något skit när han kommer hem...

HbgQ skrev:
2338598Igår kom det ett fint mess om att han var full men att han "sköter" sig.
Vad då sköter sig? :huvet

Du måste ju tänka på att vi män är som småbarn.. och då framförallt på fyllan!! Vi män behöver lite beröm och positiv feedback känna oss lite duktiga du vet :)

Vi är logiska varelser till skillnad från det motsatta könet :7peta :tummenupp

*edit* Vet själv när jag är på "grabbresa" så är ju största anledninge till att man sköter sig att man är konstant packad! :hihi

shemalegangbangteorin är väl inte helt långsökt lr

Han är jävligt skyldig. Till vad framgår inte, men han har gjort något som han vet inte är okej. Därav det pinsamma sms:et. Enkelt.

Om jag säger till tjejen att jag är "skitfull men sköter mig" så innebär det att jag är kraftigt berusad men inte så att jag har gått vilse, däckat, supit bort nycklarna eller något av alla de ting jag hittar på när jag är "skitfull och inte sköter mig". Man kan göra saker och ting mycket värre än de är...

Tjejen..jag, liksom andra tjejer analyserar och överanalyserar. Men det finns en sak att komma ihåg. Man måste ha koll på hur långt man låter det gå.

Att tanken kommer upp i huvudet är svårt att stoppa men att låta den ta över tills du är helt övertygad om att han har k**** hela semesterorten där han är, är att låta det skena iväg (nu överdriver jag men du fattar vad jag menar..hoppas jag ;)).

När tanken kommer (jag säger när..inte "om" ;)) ta ett djupt andetag och inse att du måste lita på att han gör vad han säger för annars är det kört. Osäkerheten ligger hos dig. Motarbeta den.

iallafall tills du har svart på vitt att du har rätt :hihi

Last edited by a moderator:
HbgQ skrev:
2339637 :hihi
Vad bra att han använder dom jag skickade med honom...
Vill ju inte ha något skit när han kommer hem...

Får väl anta att du var ironisk där, eftersom du vet att han inte skulle vara otrogen...:rolleyes:

Han visste ju att du varit med om att bli sviken, killen ville vara omtänksam och säga att han inte tänker göra det. Var glad för fan, vad är problemet???

:tungan

Chrille skrev:
2340193 Om jag säger till tjejen att jag är "skitfull men sköter mig" så innebär det att jag är kraftigt berusad men inte så att jag har gått vilse, däckat, supit bort nycklarna eller något av alla de ting jag hittar på när jag är "skitfull och inte sköter mig". Man kan göra saker och ting mycket värre än de är...
Exakt, nu ska vi bara övertyga fruntimmerna med :rolleyes:

Ja, det är ett känsligt område för mig, och förmodligen alla andra som är less på att bli tolkade, missuppfattade och missförstådda

amen

Orca69 skrev:
2338835 Han kanske skulle skicka till sig själv för att ha koll på hur kvällen varit och skickade till dig av misstag? :gnissla

Muhahahaha du har varit med förr ser jag :D

GuW skrev:
2338868 Läs din första mening igen: "Jag trodde inte... men varför skriver man"

"Det har kommit en ny film med Kevin Kostner" betyder i mina öron att det har kommit en ny film med någon smörig skådis, inte "Du kan väl avboka det du hade tänkt göra med dina kompisar och se en smörig film med mig i kväll"

Om jag säger "Jag drar till en polare och dricker öl och kollar film i kväll" så är det det jag gör.
Får jag dessutom till svar "Jaha, jag får väl hitta på något själv då" så tar jag det som att brewden verkligen kan hitta på något, inte som hon menar "Din jävla skitstövel, då sitter jag här hemma i soffan och surar tills du kommer hem, för jag hade tänkt mysa med dig i kväll"

Ännu värre är ju om man rakt ut frågar "Går det bra att jag xxxxx på torsdag kväll" och får ett "det gör det väl" och sedan får höra att det är ett svek större än judas att inte komma ihåg att det är exakt 5 månader sedan man träffats och att man just det datumet ska hålla handen och se nykär ut.
Säg det då för helvetet, säg inte att det går bra, säg att ni hade andra planer, jag kan ändra mina planer utan att det är en katastrof.

Faktum är att jag själv inte har haft dåliga erfarenheter på det planet, men många av mina polare har ett helvete med sånt.
(själv är jag nysingel efter ett 18 års förhållande)
Du har full koll på läget!!!
Astrött på att bli analyserad till höger och vänster, raka medellanden är bäst.

*/ ?>
Nyheter
Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Back