Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Micke_Lindstrom skrev:En eller flera av kopplingslamellerna kan vara sönder så att dom hakar i inre kopplingskorgen, när varvtalet är högre så gör centrifugalkraften att lamellerna pressas mot yttre kopplingskorgen och inte når in till inre kopplingskorgen.
Jag har aldrig skruvat på en R1 men det brukar vara färly sträjtfårvard att plocka isär en koppling.rapidgeek skrev:Tack för svaret! Antar att det bara är att plocka isär och kolla. Tänker nog försöka mig på det själv för att hålla nere kostnaderna lite. Jag kollade jag på en sprängskiss och det verkar ju inte vara så komplicerat, det står ju i vilken ordning sakerna ska bort, vad som ska bytas och vad som ska loctitas etc. Är det något mer man bör tänka på?
/geek
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |
|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |
|
Öhlins, som under många år ... |
|
|
|
Bridgestone lanserar nytt sportdäck
Bridgestone har presenterat... |
|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
Suzuki byter importör!
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |
|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |