Inget fel med xj!! Men kör dock främst dr600 motardDu kör XJ så tyst på dig!![]()

Fortfarande så är det betydligt tuffare att köra om nya sporthojar med gamla hojar, alltså är det tuffare att du kör om r1or på bana med din gammelhonda

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inget fel med xj!! Men kör dock främst dr600 motardDu kör XJ så tyst på dig!![]()
Jo jag älskar ju att fiska själv ju. Har kanon ställen för harr, och fina tjärnar för öring här uppe. Öringarna ligger på 2-3 kilo så är inga havsöring..
Men vad säger du människa? Vild öring i tjärnar på 2-3 kg och fina orörda harr vatten? Det är nästan så att jag tar méd en R1 och lämnar den på din gård för att få komma upp och gästa ett par veckor om året i ett sekel framöver!!
Du är välkommen upp grabben!!!
View attachment 363587
Lova inte för mkt för snart är det semester och 2 veckor av den spenderas i vildmarken med flugspöt!!!
Finns inget mer rogivande än flugfiske efter vild fisk
View attachment 363587
Lova inte för mkt för snart är det semester och 2 veckor av den spenderas i vildmarken med flugspöt!!!
Finns inget mer rogivande än flugfiske efter vild fisk
Och bränner ert brännvin självStadsfolk/fjollträsk mm. behöver ju inte yttra sig. Vi här i norr klarar oss utan erat moraltänk! Vi köper inte vårat kött i butik, vi jagar det själva. Och vi kan fiska vår sk. lyxfisk själva! Lev ert liv i ert multikulterella och njut av det. Här ser vi inte skillnad på en bärplockare från utrikes och en älg, här skjuter vi vilt!
Stadsfolk/fjollträsk mm. behöver ju inte yttra sig. Vi här i norr klarar oss utan erat moraltänk! Vi köper inte vårat kött i butik, vi jagar det själva. Och vi kan fiska vår sk. lyxfisk själva! Lev ert liv i ert multikulterella och njut av det. Här ser vi inte skillnad på en bärplockare från utrikes och en älg, här skjuter vi vilt!
En äkta "norrlänning" skrävlar inte om vad man gör eller inte gör...fisken med draget på är snarare 2-3 hekto framför kg..går hojen lika bra som firrarna är stora..![]()
Ok. Summa summarum:
Du har svårt att hålla hastigheten på en skattebefriad motorcykel, har gjort 800 ensamhopp samt ser inte skillnad på människa och älg. Nu har ändrat mig igen, jag tror inte banåkning är svaret.
http://www.fass.se/LIF/produktfakta...NplID=19931230000042&DocTypeID=7&UserTypeID=2
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |