BalkanBoy skrev:kanske finns några av dem på bandagar???
Varför skulle de vara där?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
BalkanBoy skrev:kanske finns några av dem på bandagar???
De kan vara på tiger jackt i krokarna, det kan du inte veta.McB skrev:Varför skulle de vara där?![]()
RacerX skrev:Har inget förtroende för rättsväsendet....![]()
sandstream skrev:Beklagar stölden!
En annan sak som jag har funderat lite på är vart de stulna hojarna tar vägen?
Är det kanske så att de får en ny identitet från kraschade hojar i andra länder och sedan säljs i Sverige igen?
sandstream skrev:Beklagar stölden!
En annan sak som jag har funderat lite på är vart de stulna hojarna tar vägen?
Är det kanske så att de får en ny identitet från kraschade hojar i andra länder och sedan säljs i Sverige igen?
varför inte?? race är ganska dyr sport eller?då är det billigare med nån annans hojMcB skrev:Varför skulle de vara där?![]()
Niklasinorr skrev:För flera år sen, -98 tror jag, så var det en stöldvåg över hela sverige. En polare blev av med sin TLS som stod i ett garage här i Luleå tillsammans med andra hojar, det var bara hans som försvann. Den natten försvann flera sporthojar över hela stan...QUOTE]
Silwer skrev:De kan vara på tiger jackt i krokarna, det kan du inte veta.
Om det ligger någon sanning i detta, därmed inte sagt att du ljuger, så är det ju för djävligt! Vet att många av dem som håller på med bilar och streetracing är kriminella (de dyker upp i Bilsport då och då med bilar som finansierats av brott) så det kanske är samma sak inom hojvärldenHygglo skrev:Kan tyvärr medela att jag tror att en de stulna hojarna finns hos endel av insändarna på sporthoj.com..
(har själv fått erbjudande om att köpa/stulna hojar av medlemmar i sporthoj.com samt att några har velat att jag ska göra bedrägeri på på min egen hoj...) Skulle tro (enligt annons svar) att ca 3 av 10 sporthojar är stulna... och då är svaren från SPORTHOJ.com!!!!!!!!!
Hur många är ärliga på Blocket.. mfl.sidor??
Hygglo skrev:(har själv fått erbjudande om att köpa/stulna hojar av medlemmar i sporthoj.com samt att några har velat att jag ska göra bedrägeri på på min egen hoj...) Hur många är ärliga på Blocket.. mfl.sidor??
jag står för kastreringen!!Spinky Spendrup skrev:Häng ut dom?Sen ordnar vi fram tjära och fjädrar!
wdac skrev:jag står för kastreringen!!
här har du min spade *kastar över med liten snygg ninja snurr*Spinky Spendrup skrev:Så de inte kan föröka sig och göra mer små tjuvar? Clever...![]()
Vi kan nacskåtta (som man säger på SH) dom också.![]()
BalkanBoy skrev:varför inte?? race är ganska dyr sport eller?då är det billigare med nån annans hoj
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |