Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Borde man inte rösta om sånnadär stora förändringar av infrastrukturen?
Om man bodde i en demokrati dvs![]()
Bara att försöka rösta bort Moderaterna så fort som möjligt och gå ur EU också!
Grattis Sverige!
Ni kan räkna med en årlig prisökning på ca 5% på besiktningen utöver den första chockökningen!
Betalar för tillfället ~110€ för att besiktiga...
Kommunist håller man på att bli på allvar, besiktning, hamnar, posten, energiproducenter, SKA vara statliga!Hoppas att folk snart inser att privatisering
, centralisering
och motsvarande idiotiska påhitt är det som drar ned våra kära land i djupet!
Som vanligt med svenskar, sitter och lipar på ett forum. Herrejävlar, skärp till er. Gråta kan vi göra när vi får avgifter på fordon som t ex Norge har. Där snackar vi statlig stöld!
minst! vem tro du kommer att betala för alla nya anläggnigar?![]()
Mmm så du menar att de nya aktörerna inte är här för att tjäna pengar?![]()
Bara för att du är en surkommunist behöver väl inte jag gilla att det blir dyrare att besiktiga?
Ideologi.....spelar ingen roll vad vanligt folk vill - det är ideologin som styr och med rådande synsätt måste man sälja ut ( oftast nästan skänka bort) allt som går att tjäna pengar på.
Dock inte till "vanligt" folk - det skal hellst vara stora kartellbilldande som någon talade om.......
Sååå.......förslag på vad som kunde skänkas bort till någon som inte förtjänar det - hellst någon som tar vinsten till en privat plånbok i ett annat land ?
Skatteverket
Försvaret
Kungahuset
......
yeah för fan!!, diskutera saker på ett diskussionsforum, konstiga svenskar vi är, på ett diskussionsforum ska det vara tyst och alla ska tycka likadant, då blir det bäst!
Egentligen funderade jag inte ens över priset när jag startade tråden, utan mer om man skulle råka ha fel motor, kanske råkade ha en av senare årsmodell med en smula för mycket effekt, eller nåt annat. Miniblinkers, slicks? whatever
blir det då lättare att få godkännt hos nån av de nya parterna? eller kommer de vara ännu mer nitiska än bilprovningen?
Skulle ni höja era röster FÖR Systemets monopol?![]()
Det kommer att bli dubbelt så dyrt![]()
yeah för fan!!, diskutera saker på ett diskussionsforum, konstiga svenskar vi är, på ett diskussionsforum ska det vara tyst och alla ska tycka likadant, då blir det bäst!
Egentligen funderade jag inte ens över priset när jag startade tråden, utan mer om man skulle råka ha fel motor, kanske råkade ha en av senare årsmodell med en smula för mycket effekt, eller nåt annat. Miniblinkers, slicks? whatever
blir det då lättare att få godkännt hos nån av de nya parterna? eller kommer de vara ännu mer nitiska än bilprovningen?
Men vad tror du, du framstår som en fjunig 15-åring med dina frågeställningar. Tror du själv det kommer bli high-chaparall och alla kommer få godkänt eller underkända tills man hostar upp? Råka ha fel motor? råkade ha för mycket effekt? slicks? Det döljer sig en oerhört pantad person bakom en dator här i Svea.
Nej, det kommer inte bli lättare att slippa igenom med olagliga motorer. Om sånt händer så kommer det upptäckas i sinom tid och den stationen kommer förlora sin licens.
Japp, det skulle jag... men ideologiskt är jag för en privatisering men jag kommer sörja den dagen alkoholmarknaden släpps fri. Den service och det utbud vi har på Systembolaget är oslagbar till oslagbara priser.
Jo för det har ju aldrig slunkit igenom en bil med fel motor på svensk bilprovning![]()
Risken finn väl att gulliga Berras besiktning är kompis
med elake Måns bilrep.
Lätt att få en tvåa med rek. att vända sig till elake Måns![]()
Sa du att systemet har oslagbara priser och utbud?.. Dom lägger ju på ap mycket procent och då blir man sur som konsument när man vet att någon annan i ett annat land säljer för halva priset..
Utbudet är väl så där om man bara dricker carlsberg och heineken.. Släpps monopolet kommer det säkert att starta mindre importörer inriktade på lite udda sorter som i dag är svåra att få tag på. Som tex carlsbergs jacobsen eller norrebro osv..
Sa du att systemet har oslagbara priser och utbud?.. Dom lägger ju på ap mycket procent och då blir man sur som konsument när man vet att någon annan i ett annat land säljer för halva priset..
Utbudet är väl så där om man bara dricker carlsberg och heineken.. Släpps monopolet kommer det säkert att starta mindre importörer inriktade på lite udda sorter som i dag är svåra att få tag på. Som tex carlsbergs jacobsen eller norrebro osv..
Bara att försöka rösta bort Moderaterna så fort som möjligt och gå ur EU också!
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|