Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Miss_Orchidee skrev:Jo iof sant, men alltid när jag bestämmt mig för att träna så kommer det nått ivägen, och sen när man får tid över så har man tappat lusten att träna.... då är det inge kul längre![]()
Jennka skrev:Kommer det nåt ivägen hela tiden, så beror ju de på att du från början inte ställt in dig på & träna, har man bestämt sig så har man väll?
Jo, de e inte ofta man har lust..
Jag gör det bara ändå..![]()
Alicia skrev:Finns de ingen som har nåt roligt förslag på vad man kan göra då som inte är så himla tråkigt?
Jo, man måste ju spara ihop till en moderatmage så man kan gå bakåtlutad och utstråla pondus i korridorernavalmers skrev:Äsch, att gå är för sossar.
Tränar gör man på därför avsedd plats; ett gym. Dit tar man bilen. Man parkerar i flashläge precis utanför ingången. Slut. Frågor?mb skrev:Jo, man måste ju spara ihop till en moderatmage så man kan gå bakåtlutad och utstråla pondus i korridorerna
Så kan man spela lite moderatbandy också på eftermiddagarna![]()
Ta bilen till gymet; är det inte lite som att snusa tepåsar?valmers skrev:Frågor?
Vi lever i ett I-land. Där åker man bil. Om man åker mycket korta sträckor med bil, blir Birger Schlaug arg. Det är utmärkt.mb skrev:Ta bilen till gymet; är det inte lite som att snusa tepåsar?
Problemet är inspirationen; det krävs järnvilja för att ligga hemma och frusta själv. Jag måste ha folk (läs kvinnor i tights) runt mig för att hitta någon motivation.sandstream skrev:Att skaffa ett hemgym är ett bra alternativ om man vill bygga och inte har så nära till något "riktigt" gym. Finns begagnade att köpa för en spottstyver.
FreddaAbborre skrev:Som några sagt tidigare, köp en gammal cross eller en enduro och ett par isdäck så har du både nöje och kondis ordnat för ett bra tag!!
Se till att få jobb som tidningsutdelare så tar du åt dig ett distrikt där det inte finns hissar i husen. Du hinner med detta innan ditt ordinarie jobb och så blir det extrapengar.Josafan skrev:Kom med förslag på vad man skulle kunna göra istället, ngt ovanligt och relativt ekonomiskt.![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |