stoffer skrev:Thaiboxning, Kickboxning... ...och säkert andra kampsporter som är tävlingsinriktade har grym konditionsträning.
Yep, och kul är det också!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
stoffer skrev:Thaiboxning, Kickboxning... ...och säkert andra kampsporter som är tävlingsinriktade har grym konditionsträning.
valmers skrev:Äsch, att gå är för sossar.
Alicia skrev:Det svåra tycker jag är att hitta motivationen till att träna, vad det än gäller för träning.
När man väl har kommit igång så är de oftast bara skönt men innan man kommit så långt så är de väldigt lätt å hamna framför teven el datorn istället
Jo tack, jag vet. Har ett gym men orkar inte gå upp på övervåningen och dra i skitenvalmers skrev:Problemet är inspirationen; det krävs järnvilja för att ligga hemma och frusta själv. Jag måste ha folk (läs kvinnor i tights) runt mig för att hitta någon motivation.
abstruse skrev:Yep, och kul är det också!![]()
Vad menar du svåra att genomföra? Har du aldrig fulmekat med silvertejp? Bara tejpa fast skärmen och tangentbordet på cykelnGoodstuff skrev:Många förslag, välmenande, men tyvärr svårt att genomföra.
Goodstuff skrev:Egen musik har jag med mig men jag antar att det är min lata natur som sätter käppar i hjulet.
Miss_Orchidee skrev:Och från ena tråden till den andra! Här har vi min boxningssmiley!!!
vart hittade du den??? Vill ha!!!
Ett moderatgymJosafan skrev:Detta verkar vara ett motionsinriktat gym, i USA naturligtvis![]()
Du har ju redan frågat en gång:Goodstuff skrev:Många förslag, välmenande, men tyvärr svårt att genomföra.
All typ av lagsport går bort av praktiska anledningar.
Kampsport är inget för mig eftersom det kräver fasta tider vilket inte är genomförbart.
Då återstår enskild träning på gym/ute. Ute ska jag ge mig ut och åka lite skridskor, inget långfärdstrams dock, men just nu är det inomhus och då är det löpband, trappmaskin eller cykel.
Cykel är väl det som är minst värdelöst.
Egen musik har jag med mig men jag antar att det är min lata natur som sätter käppar i hjulet.
Imorgon ska det tränas igen...
Goodstuff skrev:Har börjat träna inför nästa år och har kommit fram till följande.
Konditionsträning måste var Guds straff till mänskligheten. Finns det något som är mer värdelöst tråkigt att göra än konditionsträna? Det enda jag kommer på är att göra sin egen deklaration men det har jag lagt på min revisor så det slipper jag....
![]()
valmers skrev:Problemet är inspirationen; det krävs järnvilja för att ligga hemma och frusta själv. Jag måste ha folk (läs kvinnor i tights) runt mig för att hitta någon motivation.
Goodstuff skrev:Har börjat träna inför nästa år och har kommit fram till följande.
Konditionsträning måste var Guds straff till mänskligheten. Finns det något som är mer värdelöst tråkigt att göra än konditionsträna? Det enda jag kommer på är att göra sin egen deklaration men det har jag lagt på min revisor så det slipper jag....
![]()
Jag är på gymmet fem dagar i veckan. Inte i Aerobic-salarna dock.belsebob skrev:Gå till ett gym, skriv upp dig för ett pass Aerobic. Jag lovar att du hittar massor av motivation där. Och det säger jag bara inte, jag har provat det nämligen. Det var jag o 30 tjejer( i tights ). Helt klart intressant.....![]()
belsebob skrev:Gå till ett gym,
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |