Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Som tidigare dialog om fjädring. De som faktiskt blir snabbare på en 2025 KTM jämfört med en 2024 kan nog räknas på en hand i Sverige.
Ja, kanske på tummen.
Men nästan alla tror ju att dom behöver det senaste.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Som tidigare dialog om fjädring. De som faktiskt blir snabbare på en 2025 KTM jämfört med en 2024 kan nog räknas på en hand i Sverige.
Läggs det en mänsklig hand vid carups artiklar eller är de sammanfattningar av brus på nätet? Det ger ofta en känsla av automatöversatt skvallerpress med fordonsrelaterad text.130 000 hojar i lager, kan det stämma?
![]()
Kollapsade KTM:s ägare tog miljarder i utdelning | Carup.se
Skandalerna i spåren av motorcykeltillverkaren KTM:s kollaps. Ägarna har plockat ut två miljarder. Huvudägaren Stefan Pierer har plockat ut en halv miljard till sig själv.– KTM är mitt livsverk och jag ska kämpa för det, säger han. Klassiska motorcykeltillverkaren KTM som också har Husqvarna på...carup.se
Det gäller en 2015 till 2025 också...Som tidigare dialog om fjädring. De som faktiskt blir snabbare på en 2025 KTM jämfört med en 2024 kan nog räknas på en hand i Sverige.
ChatGPT säger dom tillverkar mellan 360 000 - 400 000 motorcyklar per år inklusive Husqvarna. Så kanske det stämmer i alla fall. Trodde inte det va så höga volymer.Läggs det en mänsklig hand vid carups artiklar eller är de sammanfattningar av brus på nätet? Det ger ofta en känsla av automatöversatt skvallerpress med fordonsrelaterad text.
Hur många tillverkar dom andra? Honda borde vara störst med alla "vespor" som man ser i bla Asien.ChatGPT säger dom tillverkar mellan 360 000 - 400 000 motorcyklar per år inklusive Husqvarna. Så kanske det stämmer i alla fall. Trodde inte det va så höga volymer.
Där någonstans börjar till och med jag märka en skillnad. Jag byter normalt vart tredje år (450, som den motionär jag är).Det gäller en 2015 till 2025 också...![]()
Det gäller väl precis allt....allt från slalomskidor, cyklar till.....motorcyklar.Som tidigare dialog om fjädring. De som faktiskt blir snabbare på en 2025 KTM jämfört med en 2024 kan nog räknas på en hand i Sverige.
Läggs det en mänsklig hand vid carups artiklar eller är de sammanfattningar av brus på nätet? Det ger ofta en känsla av automatöversatt skvallerpress med fordonsrelaterad text.

Någon källa på det?Dom har ju tydligen kvar äldre hojar än 2024 också.
Någon källa på det?
Misstror inte dig, men vill läsa mera alltså![]()
Någon källa på det?
Misstror inte dig, men vill läsa mera alltså![]()
Jag hittar iaf både nya super duke gt och 890gp från 2023.Jag har inte källan kvar i huvudet. Vill minnas att det nämndes 2022or. Men de flesta är säkert 2024.
Visst märker man skillnad, om man har hållit på ett tag att köra. (Jag byter också vart tredje år, 300) Men blir man verkligen så mycket snabbare som frågan gällde? Det är jag ytterst tveksam till.Där någonstans börjar till och med jag märka en skillnad. Jag byter normalt vart tredje år (450, som den motionär jag är).
15 till 17 märktes inte alls.
17 till 19 tyckte jag att motorn var märkbart mer lättkörd
19 till 23 var motorn ingen större skillnad men cykeln var helt klart mer lätthanterad
|
|
GGN 2025, värsta hittills !
Conny Bohlin, VD för Nordic... |
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |
|
|
Ny Brutale från MV Agusta
Italienska motorcykeltillve... |
|
Indian Motorcycles bryter sig loss
Screenshot Polaris Inc h... |
|
|
|
YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT